•Representar Mercabarna davant de les persones usuàries del Mercat.•Garantir el funcionament diari del Mercat, coordinant amb els departaments de serveis (neteja, vigilància, manteniment...).•Vetllar pel compliment del reglament intern, analitzar incompliments i aplicar mesures correctores.•Gestionar el procediment de sancions a empreses del Mercat.•Assegurar la qualitat dels serveis prestats.•Fer seguiment i reconducció de la morositat abans de la via jurídica.•Atendre i analitzar les necessitats dels clients, proposant accions per satisfer-les.•Mantenir bones relacions i la satisfacció dels clients de Mercabarna.•Gestionar comercialment la cartera de clients amb l’Àrea comercial.•Impulsar nous projectes i oportunitats de negoci agroalimentari.•Executar i millorar la recollida d’estadístiques de preus i volums.•Elaborar informes estadístics per accionistes i entitats.•Atendre visites de professionals.•Respondre i fer seguiment d’accions promocionals al Mercat.•Col·laborar en esponsoritzacions amb altres departaments.•Participar en la definició d’objectius, plans d’acció i pressupost amb la Direcció de Desenvolupament Comercial.•Gestionar l’equip i garantir la comunicació interna. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)