AXXON selecciona un TÈCNIC HELPDESK (H/D) per a important empresa del sector logístic situada a Maçanet de la Selva.
La persona seleccionada s'encarregarà de resoldre incidències relacionades amb l'estoc i base de dades del magatzem (amb SQL) i donar suport en comandes per a altres plantes del grup, mitjançant un sistema de ticketing.
Funcions
Resoldre les incidències relacionades amb aparells electrònics del magatzem.
Donar suport a les àrees de sistemes i desenvolupament de la planta i d'altres empreses del grup (en anglès).
Configuració de material i permisos del lloc de treball de noves incorporacions.
Resolució i registre de les incidències que sorgeixin a magatzem i oficines.
Recollida de requisits per a la incorporació de clients interns i externs.
Treballant amb PowerBuilder, Prté 4GL, PL/SQL, Java, Windows i Linux.
Consulta i resolució d'incidències en base de dades Oracle i SQL.
Formació als nous usuaris: definició del document de formació i suport operatiu.
Anàlisi i control d'indicadors i incidències més habituals per poder aplicar millores.
Experiència
1 any desenvolupant tasques similars.
Valorable
Coneixements de programació web PHP i bbdd SQL.
S'ofereix
Contracte indefinit.
Retribució en funció de l'experiència aportada.
Horari de dilluns a divendres matí/tarda o jornada partida.
Axxon is a temp and recruiting company that works to connect candidates and companies that truly fit together. Our aim is to generate connections that will end in valuable employment relationships so that both you and the company keep growing. Do you fit with the description? Do not hesitate and become part of the Axxon Jobbers community. Formació: CFGM/ CFGS Administració de Sistemes i Xarxes, Desenvolupament Aplicacions Web, Multiplataforma i/o similars.
Habilitats
Tracte amb client intern.
Interès i/o orientació en programació.
Perfil polivalent.
#J-18808-Ljbffr