Fundació Pere Tarrés
La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Descripción de la oferta
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a Administratiu/va comptable per al departament de Gestió Econòmica.
Què faràs?
El perfil seleccionat durà a terme tasques administratives, comptables i d'assistència a direcció:
Administratives:
1. Revisió i arxiu de documentació.Presentació i gestió de documentació amb administració pública, entitats. bancàries, i entitat externes.Generació de certificats..
2. Comptables :Comptabilitzar assentaments comptables.Confeccionar composicions de saldo, quadres, obtenció de majors.Anàlisis i revisió de comptes.
Què oferim?
3. Jornada parcial: 25h/s.
4. Contracte indefinit.
5. Centre de treball: Barcelona - Les Corts.
6. Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l'Acció Social.
7. Flexibilitat horària dins d'un marc normatiu.
8. Possibilitat de treball en remot.
Requisitos
Què cerquem?
9. Imprescindible CFGM Gestió Administrativa o CFGS Administració i finançes.
10. Coneixements a nivell usuari d'eines d'ofimàtica.
11. Valorarem positivament tenir coneixements d'ERP Navision.
12. 1 any d'experiència en departament administratiu.