Barcelona Activa
BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal. Les posicions que es publiquen no sn per a Barcelona Activa. NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL. El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta
Som una empresa que ofereix solucions completes per al processament i envasament de productes per a les indústries de l'alimentació, el cafè, la farmacèutica i la cosmètica.
Com a Gestor/a de Recanvis Packaging, haurà de realitzar les funcions següents:
- Atendre sol·licituds de recanvis de clients.
- Generar ofertes als clients.
- Realitzar seguiment de les ofertes presentades als clients.
- Realitzar les comandes als proveïdors.
- Gestionar el transport/logística dels materials.
- Gestionar l'ERP: Introduir les ofertes, les comandes, així com la gestió d'albarans.
- Rebre la mercaderia (peces de recanvi, màquines, molins, equips de calibratge SAT i materials per a fires que passen per magatzem) i verificar albarans d'entrada.
- Preparació i tramesa de materials a clients, personal tècnic de SAT, etc.
- Elaboració d'albarans d'enviament.
- Llistat mensual d'Instrastat.
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: Lu-Ju de 8:00h a 17:15h y los Vi de 8:00 a 14:15
* Retribució brut anual: a 28.000
Requisits
* Categoria professional: Tècnic Auxiliar
* Formació reglada requerida:
o CFG Superior - Fabricació mecànica
o CFG Superior - Administració i gestió
* Formació complementària:
o Valorable tenir experiència al sector packaging, amb coneixements sòlids en peces del sector pharma i postvenda.
o Coneixement en gestió de garantia d'avaries i comandes.
* Temps d'experiència: 1-3
* Coneixements informàtics:
o Pack Office 360
* Altres requeriments específics:
o Clara vocació en l'atenció al client.
o Capacitat de treballar de forma independent i en equip, amb una orientació a la resolució de problemas.
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat
* Idiomes: Anglès - Intermig, Català - Bàsic, Castellà - Avançat