Parlem és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.
Actualment estem buscant un/a KAM B2B per la oficina d'Olot per incorporar-se amb nosaltres.
Quines seran les teves responsabilitats?
* Desenvolupar i executar l’estratègia comercial amb grans comptes de l’àmbit privat i institucional.
* Detectar oportunitats de creixement i generar nou negoci en el sector empresarial i públic.
* Elaborar propostes de valor diferencials en telecomunicacions, connectivitat, ciberseguretat i serveis digitals.
* Coordinar-se amb equips interns (tècnics, operacions, atenció al client) per assegurar la correcta implementació de les solucions.
* Fer seguiment continuat de la satisfacció del client i actuar com a punt de contacte principal.
* Reportar resultats, previsions i objectius a direcció comercial.
Què esperem de tu?
* Experiència prèvia com a KAM, gestor/a comercial o similar en entorns B2B.
* Coneixement del sector TIC i telecomunicacions.
* Experiència en gestió de comptes del sector públic i coneixement dels processos de licitació.
* Habilitats de negociació i orientació a resultats.
* Capacitat de treballar de forma autònoma i en equip.
* Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita en català.
Per què Grup Parlem?
* Ambient de treball jove i dinàmic.
* Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
* Teletreball en model híbrid.
* Targeta de retribució flexible.
* Jornada intensiva a l’estiu.
* Festa el dia del teu aniversari.
* Bonus semestral segons assoliment d’objectius.
* Jornada de 37,5h.