Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Helpdesk edi

Ametller Origen
De 24.000 € a 36.000 € al año
Publicada el 9 diciembre
Descripción

HELPDESK EDI

Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.

El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l'accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.

Vols formar part del nostre equip i unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?

Cerquem un/a Helpdesk per gestionar i solucionar les incidències que sorgeixin en la comunicació EDI, garantint la correcta transmissió i validació de la informació entre Ametller Origen i els seus proveïdors. Aquesta posició té un paper clau en la reducció de l'esforç manual en la correcció d'errors i en l'optimització dels processos EDI.

Què faràs?

- Gestionaràs el procés de connexions EDI amb proveïdors, incloent-hi l'administració del GLN i la direcció de la bústia electrònica.

- Donaràs d'alta nous usuaris a la plataforma ComediCloud i assignar-los les funcionalitats corresponents.

- Supervisaràs i corregiràs errors en els missatges EDI (DESADV i INVOICE), així com gestionaràs altres missatges com ORDER i futurs DESADV o INVOICE.

- Revisaràs i actualitzaràs la documentació i els processos relacionats amb les guies de Casa Ametller, garantint la correcta comunicació dels canvis als proveïdors.

- Gestionaràs incidències en col·laboració amb el suport tècnic d'Ediversa per assegurar la continuïtat operativa del sistema EDI.

- Contactaràs els proveïdors que presenten errors en la comunicació EDI, proporcionar informació detallada sobre les incidències detectades i fer-ne el seguiment per garantir la seva resolució.

- Gestionaràs el procés d'incorporació i homologació de nous proveïdors en el sistema EDI, incloent-hi l'alta i la coordinació de proves tècniques.

Què esperem de tu?

- Estudis de Grau Superior en Informàtica, Telecomunicacions, Xarxes o Sistemes Operatius. Es valorarà formació universitària en Enginyeria Informàtica, Telecomunicacions o àrees similars.

- Experiència relacionada entre 1 i 3 anys.

- Coneixement intermedi- avançat d'Excel.

- Valorarem positivament experiència prèvia fent servir EDI.

- Disposar de transport privat per accedir a les oficines.

Què t'oferim?

- Incorporar-te a una empresa líder del sector, amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés de creixement i expansió.

- Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.

- Retribució en funció d'experiència i valor aportat.

- Incorporació immediata.

- Jornada completa

- Lloc de treball: Olèrdola / Teletreball.

Vols formar part del nostre equip?

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Inicio > Empleo > Helpdesk Edi

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar