**Description**:
Institut Català de Retina necessita incorporar un/a Administratiu/va pel Dep.de Compres
**Quines seran les teves funcions principals?**
- Gestió de comandes a proveïdors: creació, enviament, seguiment i reclamació en cas de retard en entrega
- Resolució d’incidències a la recepció: producte no correspon amb el demanat, producte danyat, incidència en el preu
- Recerca d’alternativa en cas de trencament d’estoc per part del proveïdor, sol-licitud de pressuposts
- Altres tasques administratives pròpies del lloc de treball
**Requirements**:
**Què necessitem de tú?**
- Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances, Documentació Sanitària, o similar
- Experiència desenvolupant tasques administratives dins de l’área de compres, preferiblement en sector sanitari
- Nívell de Català i Castellà nadiu
- Nívell mig-alt de paquet Office
**Es valorarà**:
- Coneixements ERP
**Què t’oferim?**
- Contracte indefinit inicial
- Jornada completa
- Horari de dilluns a divendres (mix matins i tardes a determinar)
- Retribució segons conveni
- Incorporació mitjans/finals octubre
**Per què unir-te al nostre equip?**
- Treballaràs en una clínica d’avantguarda amb tecnologia capdavantera
- Formaràs part d’un entorn de treball col-laboratiu i dinàmic, amb possibilitats reals de créixer professionalment
Si tens ganes d’assumir nous reptes i aportar el millor de tu en un entorn especialitzat, aquesta és la teva oportunitat. Apunta’t avui i fes el primer pas cap a una carrera professional amb futur!