Realització de les tasques administratives de suport que requereixin els comercials per a comercialitzar el producte de manera òptima amb l´objectiu de rentabilitzar-lo, oferint un bon servei als clients i complint la normativa legal vigent.
Es duran a terme funcions administratives de suport als comercials i logística com:
- Gestió administrativa de comandes i contractes comercials.
- Gestió i enviament de documents de càrrega.
- Gestió administrativa de factures.
- Gestió de pagaments anticipats i cobraments de comandes nacionals i d´exportació.
- Suport, si cal, en tasques administratives de logística i documentació dexportació. Oferta de treball a la comarca Osona
- Formació: CFGM/CFGS en Comerç Internacional o similar.
- No és imprescindible experiència, però es valorarà experiència en gestió administrativa comercial.
- Nivell molt alt danglès i valorable coneixement de francès.
- Formació en higiene i qualitat.
- Formació específica en PRL del lloc de treball i actuació en cas demergència.
Carnet de conduir B1 i disponibilitat de cotxe.