Descripció de l'oferta ADMINISTRATIU/VA POLIVALENT- ÀREA COMPTABLE a Comarca Maresme
Important Assessoria Comptable i Fiscal ubicada a la zona de l'Alt Maresme/Blanes, amb molts anys de trajectòria i reconeguda a la zona, busca incorporar de manera estable un/a administratiu/va polivalent per l'àrea de comptabilitat.
Funcions i requisits de la vacant
Funcions principals:
* Control i gestió de caixa.
* Tramitació i seguiment de reclamacions de factures.
* Registre i manteniment de comptes.
* Gestió de llibres comptables i presentacions comptables.
* Suport a altres departaments segons necessitats.
* Atenció i suport al client.
Condicions que ofereix l’empresa
Horari complet 40h/setmanals amb diferents opcions de flexibilització; contracte directe d'empresa.
Requisits i experiència
Per la sortida de la vacant s’admeten els següents perfils:
* Graduat/ada amb titulació Altres
* Diplomatura amb titulació Altres
* FP II amb titulació Administratiu i Comercial
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
* BUP amb titulació BUP
* Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
* Certificats Professionals amb titulació Administratiu/va comptable (ADGA40)
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
Experiència en gestió administrativa, no cal experiència en temes comptables.
Nivell d'experiència i Altres requisits
* Residència a l'Alt Maresme o bé Selva Marítima, preferentment
* Capacitat d’organització i treball en equip
* Bona atenció al client i comunicació efectiva
Si esteu interessats, adjunteu un currículum actualitzat i responreu les preguntes que formulem. Gràcies.
#J-18808-Ljbffr