Join to apply for the Administratiu/va de Licitacions i Projectes role atacio Pere Tarres.
A la Fundació Pere Tarrés busquem un/a Administratiu/va de Licitacions i Projectes per incorporar-se a l’àrea d’Administració. La persona seleccionada s’encarregarà de preparar i gestionar la documentació administrativa necessària per a la presentació de licitacions i projectes davant organismes públics i privats, així com donar suport administratiu a l’Oficina Tècnica.
Funcions principals
* Elaborar i presentar la part administrativa de projectes i licitacions.
* Respondre requeriments administratius de les licitacions i projectes.
* Mantenir actualitzada la documentació institucional i els registres (RELI, CBE, contractes, etc.).
* Gestionar la documentació general de l’àrea.
* Fer seguiment de renovacions de contractes i actualitzacions necessàries.
Oferim
* Treball híbrid a partir dels 3 mesos.
* Flexibilitat horària (divendres tarda lliure i una altra tarda).
* Jornada completa de 37,5 hores.
* Incorporació a una entitat sense ànim de lucre amb una forta missió social.
* Entorn de treball col·laboratiu i amb valors.
Requisits
* CFGM o CFGS en l’àmbit administratiu.
* Experiència mínima de 2 anys en funcions similars.
* Domini del català i del castellà.
* Coneixements d’informàtica: Office, Visio i CRM.
* Coneixements en tràmits amb l’Administració Pública.
Competències i habilitats
* Orientació a resultats i qualitat en el treball.
* Capacitat d’organització i planificació.
* Habilitats comunicatives i treball en equip.
* Flexibilitat, resiliència i compromís amb la tasca.
#J-18808-Ljbffr