Des d’AXXON estem seleccionant, per a una empresa tecnològica del sector SaaS ubicada a Cornellà de Terri, especialitzada en oferir una plataforma de gestió integral per a autònoms i petites empreses, un/a:
TÈCNIC/A DE MÀRQUETING DIGITAL (H/D)
Formaràs part de l’equip de màrqueting amb l’objectiu d’impulsar el creixement i la presència digital de la companyia. La teva aportació serà clau per captar i fidelitzar clients mitjançant estratègies digitals innovadores i orientades al creixement.
Funcions:
- Dissenyar i executar estratègies de captació de nous clients a través de canals digitals i tàctiques de growth hacking.
- Desenvolupar campanyes de performance marketing (SEM, Social Ads, afiliació, retargeting...) orientades a la conversió.
- Analitzar el funnel de màrqueting i venda per detectar punts de millora i optimitzar processos d’adquisició i retenció.
- Col·laborar amb l’equip de producte i vendes per millorar l’experiència d’usuari i incrementar el valor del client.
- Generar continguts i accions orientades al SEO, inbound màrqueting i automatització de processos (e-mail marketing, lead nurturing, etc.).
- Fer seguiment i mesurar resultats amb eines d’analítica digital (Google Analytics, HubSpot, Hotjar o similars).
S’ofereix:
- Retribució inicial d'entre 24.000¤ i 30.000¤ BA + incentius.
- Horari flexible d’entrada (entre les 7 h i les 9 h).
- Servei de càtering a càrrec de l’empresa.
- Oficines modernes i equipades amb serveis innovadors.
- Oportunitats de creixement professional en un sector amb futur.
Axxon is a temp and recruiting company that works to connect candidates and companies that truly fit together. Our aim is to generate connections that will end in valuable employment relationships so that both you and the company keep growing. Do you fit with the description? Do not hesitate and become part of the Axxon Jobbers community. Experiència:
- Experiència prèvia en màrqueting digital, especialment en entorns SaaS, startups o productes digitals.
Es requereix:
- Coneixements avançats en captació de trànsit i analítica digital.
- Familiaritat amb models de conversió, eines de CRM, A/B testing i automatització.
- Bon nivell d’habilitats de comunicació, capacitat d’anàlisi i orientació a resultats.
- Actitud proactiva, resolutiva i capacitat per treballar en equip.
#J-18808-Ljbffr