FUNCIONS PRINCIPALS
Suport administratiu general: organització de documents, factures, redacció i seguiment de correus, etc.
Tasques de gestió administrativa del personal: altes/baixes, control de fitxatges, vacances, etc.
Donar suport a la gestió i justificació dels projectes que es porten a terme.
Ajudar en el seguiment i avanç de projectes, amb tasques d'elaboració de pressupostos, contacte amb partners i proveïdors, i suport logístic en l'organització d'actes i activitats.
Gestió de bases de dades, fulls de càlcul i arxius compartits.
Elaboració de documents
Coordinació amb l'equip de l'àrea per assegurar una correcta gestió de processos administratius i de personal.
I altres que definirem conjuntament per garantir que el teu talent tingui l'espai necessari per créixer Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)