Des d’Axxon estem seleccionant per una important empresa, del sector carni, on la seva principal activitat és l’elaboració de productes alimentaris i la seva comercialització, ubicada a la rodalia de Banyoles, un/a:
BACKOFFICE EXPORTACIÓ (H/D)
La persona seleccionada es responsabilitzarà de donar assistència a l’àrea comercial, per assegurar la gestió de comandes, transport i entregues a clients, seguint els protocols interns i assegurant que tots els processos logístics es realitzin correctament.
Responsabilitats
* Gestionar i coordinar tots els tràmits administratius relacionats amb les exportacions.
* Elaborar i revisar documentació d'exportació (factures, albarans, certificats d'origen, entre altres).
* Realitzar el seguiment de les comandes, verificant el compliment de terminis de lliurament i resolució d'incidències.
* Assegurar que tots els documents siguin conformes amb les regulacions del mercat europeu.
* Mantenir actualitzada la base de dades de clients i proveïdors.
* Donar suport a l'àrea comercial en l’elaboració de propostes comercials per als clients.
* Atendre consultes i sol·licituds de clients i proveïdors, brindant un excel·lent servei al client.
* Col·laborar amb l'equip financer en la facturació i el control de pagaments relacionats amb exportacions.
* Programar i gestionar els enviaments amb els transportistes, assegurant l’acompliment dels terminis de lliurament.
Formació i experiència
* Formació: Aportar formació mínima en CFGS en Comerç Internacional o similar.
* Imprescindible aportar nivell B2 d’anglès mínim.
* Es valorarà molt positivament aportar coneixements d’altres idiomes.
Experiència
* Imprescindible aportar experiència demostrable en posicions de backoffice/customer service.
* Molts valuarà aportar experiència en el sector carni/alimentari.
Habilitats i competències
* Altes habilitats comunicatives, d’organització i de resolució d’incidències.
* Capacitat de planificació i d’adaptació a diferents escenaris.
* Competències: establiment de relacions, visió estratègica, orientació al client i treball en equip.
Oferta
* Posició estable amb contractació directa per empresa.
* Horari de dilluns a dijous, de 8:30h a 17:00h i divendres 8:00h a 15:00h.
* Oportunitat d’incorporació a una empresa, en constant creixement.
* Bon ambient de treball.
#J-18808-Ljbffr