Seleccionem un/a Comercial d’Atenció a l’Alumnat per incorporar-se a les nostres oficines de Barcelona.
Com serà el teu dia a dia? Orientar sobre programes formatius adequats al perfil i als objectius de l’alumnat. Resoldre dubtes, gestionar incidències i fidelitzar l’alumnat. Desenvolupar competències per millorar l’accés al mercat laboral. Col-laborar amb associacions, fundacions, empreses i entitats. Donar suport en campanyes i adaptació de missatges. Controlar la documentació, verificar perfils i utilitzar eines de formació subvencionada. Aplicar experiència prèvia en telemàrqueting per millorar la comunicació, el seguiment i la conversió de contactes en alumnat actiu. Què esperem de tu? Cicle formatiu de grau mitjà o superior en administració. Formació universitària, preferentment en pedagogia o similar. Experiència en gestió administrativa, atenció al client, sector de la formació o centres formatius. Es valorarà experiència en telemàrqueting o atenció telefònica comercial. Castellà i català alt i/o bilingüe. (Es valorarà anglès). Què t’oferim? Opció de teletreball. Jornada completa (37,5 h) i contracte indefinit. Formar part d’un equip multidisciplinari.
- Experiència 2 anys. Es valorarà experiència en telemàrqueting o atenció telefònica comercial.
- TÍTOL DE BATXILLERAT
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa