Descripció de la feina
Som una organització d'assessorament global en els àmbits fiscal, legal, laboral, consultoria, auditoria i M&A. Comptem amb un equip de 175 professionals especialitzats en varies àrees d'assessorament i amb més de 30 anys d'experiència.
Principals funcions
1. Gestió de càlcul de nòmina i contractació:
o Control i aplicació de convenis col·lectius.
o Confecció de nòmines i pagues extraordinàries.
o Càlcul i confecció de quitances.
o Control d'incidències i elaboració d'informes.
o Remeses bancàries.
o Confecció i tramitació de contractes de treball i les seves pròrrogues o modificacions.
2. Gestions en l'àmbit de la Tresoreria General de la Seguretat Social, Mútues d'accidents de treball, Institut Nacional de la Seguretat Social:
o Comunicació RED i SILTRA, altes, baixes, variacions de treballadors.
o Notificació de baixes, comunicats de confirmació i altes dels processos d'incapacitat temporal.
o Confecció i presentació telemàtica de les assegurances socials.
o Tramesa telemàtica dels conceptes retributius abonats (fitxer CRA).
3. Gestions en l'àmbit d'Hisenda:
o Càlculs anuals de retencions de l'IRPF.
o Presentació de models 111/190 i 216/296.
Tasques puntuals d'assessorament en la gestió laboral dels nostres clients, així com en estudi i tramitació de prestacions.
Requisits
* Formació en Relacions laborals.
* Perfil metòdic i rigorós, acostumat a analitzar indicadors de gestió.
* Residir a la comarca d'Osona.
* Experiència de 3-8 anys.
Oferim Contracte indefinit. Projecció professional basada en la continua adquisició de coneixement i experiència. Formar part d'un equip motivat i altament especialitzat. Formació tècnica. Flexibilitat horària pel que fa a l'hora d'entrada i sortida, sent les 16:45 la primera hora de sortida, així com horari intensiu els divendres i en dates especials.