Descripción:
Sota la supervisió de la responsable d´oficina, donarà suport a la selecció i administració realitzant funcions tals com:
- Atendre als clients, treballadors/es i candidats/tes en recerca de feina.- Realització entrevistes amb candidats/tes i informes psicotècnics.- Contractació del personal cedit (elaboració de documentació i explicació al treballador/a.- Informació al treballador/a en matèria de prevenció de riscos laborals.- Gestió de la formació PRL. Planificació vigilància de la salut.- Seguiment, control i gestió de personal cedit- Gestió, seguiment i control d´incapacitats temporals (IT/AT)- Control hores treballadors/es (butlletins de treball).- Facturació, revisió nòmines- Arxiu de documentació generada- Prospecció comercialEstudis relacionats amb Recursos Humans, Relacions laborals, Psicologia o similar.Dots comercials.- Domini Català i Castellà.- Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.- Domini de plataformes, software i eines digitals per reclutar i captar talent.- Residència pròxima a Olot o Garrotxa
- Competències:
Orientació al client, treball en equip, habilitats socials i de comunicació,iniciativa i orientació a resultatsEl perfil correspon a un/a professional amb experiència en gestió administrativa. Es valorarà aportar experiència en Departament de RRHH, ETT, consultoria o similar així com dots comercials.Pensem en una persona polivalent, organitzada i dinàmica, amb clara orientació al client.La jornada laboral pot ser de 6 o 8 hores (a convenir amb l´empresa).
#J-18808-Ljbffr