A Administracions Boronat, S.L. busquem incorporar una persona responsable i organitzada per al nostre departament de Gestió Patrimonial. La seva funció principal serà la gestió integral d’immobles i patrimonis de propietaris particulars, garantint un servei proper, eficient i professional. Oferim estabilitat laboral, bon ambient de treball i l’oportunitat de formar part d’una empresa amb una llarga trajectòria en el sector de l’administració de finques.
Gestió completa d’immobles i edificis en lloguer. Emissió i control de rebuts de lloguer i altres conceptes. Seguiment de cobraments i liquidacions mensuals a propietaris. Coordinació de reparacions, manteniments i incidències. Comunicació directa amb propietaris i llogaters. Arxiu i actualització de la documentació relacionada amb els immobles. Captació de clients per formalització de contractes d'arrendament. Coneixements de la LAU
- Experiència 1 anys. Es requereix experiència mínima d’un any en tasques d’administració de finques o gestió patrimonial, amb coneixements de processos relacionats amb el lloguer d’immobles, emissió de rebuts, seguiment de cobraments i tracte amb propietaris i llogaters. Es valorarà experiència en entorns d’oficina i ús de programes de gestió immobiliària.
- Administració d’Empreses,Gestió i Administració Pública, Dret o similar
- català (parlat Superior, escrit Baix)
- Competències / coneixements: Bona presència i actitud professional. Domini oral i escrit del català (requisit imprescindible). Coneixements de la Llei d’Arrendaments Urbans (LAU) i de la normativa vigent en matèria d’habitatge. Actualització constant sobre decrets, disposicions i regulacions relacionades amb el sector immobiliari. Coneixement del topall de lloguers a Catalunya, de l’Índex de Referència de Preus de Lloguer, de l’IPC i de l’IRAV. Capacitat per interpretar i aplicar la normativa en la gestió diària dels contractes i patrimonis. Coneixements bàsics de comptabilitat i gestió administrativa. Habilitats comunicatives i orientació al client. Capacitat organitzativa, responsabilitat i atenció al detall. Bon maneig d’eines informàtiques (Microsoft Office, programes de gestió de finques). Capacitat per treballar tant de manera autònoma com en equip.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres dades d'interès: Horari vigente: de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 19:00 de dilluns a divendres.