Som una empresa productora o distribuïdora de productes frescos i ecològics, i ens trobem cercant personal per administració comercial i atenció al client.
Oferim una posició estable amb contracte indefinit en una jornada de torn rotatori en horai de tada de diumenge a dijous de 18:00 a 02:00 **(horari no modificable) **i de dilluns a a dijous de 14h a 22h i divendres de 18 a 02:00 **(horari no modificable)**
Com a comercial administratiu i atenció al client, es realitzarien les següents tasques:
- Seguiment dels clients actuals
- Captació de nous clients
- Entrar comandes al sistema
- Funcions administratives
- Funcions d’atenció al client
En resum, si estàs buscant una feina sólido, estàs interessat en el món gastronòmic i en treballar realitzant tasques de comercial administratiu amb contacte constant amb els clients, fes-nos arribar el teu currículum i et contactarem per concertar una entrevista personal.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Salario: A partir de 15.500,00€ al año
Horario:
- Jornada partida
Consideraciones ante la COVID-19:
Disponsem de mascaretes i gel.
Posibilidad de trasladarse/mudarse:
- Viladecans, Barcelona: Desplazarse al trabajo sin problemas o planificar mudarse antes de comenzar a trabajar (Obligatorio)
Educación:
- FP Grado Medio (Obligatorio)
Experiência:
- comercial horeca: 3 años (Deseable)
Idioma:
- Catalán (Obligatorio)
- Inglés (Deseable)
Licencia/Certificación:
- Carnet de conducir B (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial