Es precisa incorporar per a empresa dedicada a la consultoria un/a
Secretari/a - Administratiu/va
Funcions principals:
· Gestió de comunicacions: recepció, distribució i resposta de correu físic i electrònic.
· Atenció telefònica i presencial: gestió de trucades, consultes i visites.
· Suport a reunions: convocatòries, seguiment, presa d'actes i elaboració de documents.
· Gestió comptable bàsica: factures, estats de comptes, morositat i ordres de pagament.
· Actualització de bases de dades i manteniment de la informació dels contactes.
· Organització d'activitats: cursos, jornades, esdeveniments i viatges.
· Elaboració de materials: documentació, presentacions i anuncis.
· Tràmits administratius: gestió de documentació amb bancs i organismes oficials.
· Manteniment web i comunicació: actualització puntual i creació de continguts.
· Arxiu i gestió documental.
· Coordinació interna: reunions periòdiques amb direcció per seguiment i report.
· Facturació i control d'hores.
· Pressupostos: col·laboració en l'elaboració i seguiment amb la direcció.
Requisits:
· Formació en Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració o Secretariat, o bé titulació universitària en ADE.
· Català: nivell de negociació en comprensió i expressió oral i escrita.
· Castellà: nivell de negociació en comprensió i expressió oral i escrita.
· Experiència professional d'entre 2 i 3 anys en un lloc similar.
S'ofereix:
· Jornada completa.
· Flexibilitat horària.
· Contracte indefinit.