Empresa especialitzada en operacions logístiques per a estudis d’interiorisme i arquitectura d’alt standing, busca incorporar un/a auxiliar administratiu/va per donar suport a les tasques de gestió i organització als nostres magatzems.
- Gestió administrativa del magatzem i coordinació de les entrades i sortides de mercaderia - Registre i control documental de comandes, albarans i estoc - Atenció al client professional i suport als departaments d’operacions i projectes - Manteniment actualitzat del sistema ERP/CRM i altres documents interns - Col-laboració amb l’equip en tasques d’organització, planificació i control de qualitat
- Experiència 1 anys. Experiència en tasques administratives en el sector logístic, transport o magatzem. Bon domini d’eines digitals (Excel, Google Workspace, CRM/ERP). Capacitat organitzativa, atenció al detall i bona gestió del temps. Actitud proactiva, resolutiva i orientada al treball en equip. Imprescindible carnet de conduir B1. Valorables: coneixements de català i carretilla
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa