A la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a psicòleg/òloga especialista en TEA amb vocació pedagògica per incorporar-se al nostre programa de suport a persones cuidadores no professionals.
Busquem una persona que entengui la importància de la formació, l’acompanyament emocional i la transmissió de coneixement per millorar la qualitat de vida de les famílies.
FUNCIONS
- Impartir formacions i tallers especialitzats dirigits a persones cuidadores, adaptant els continguts a necessitats reals i situacions quotidianes relacionades amb el TEA.
- Conduir grups de suport, facilitant espais d’expressió emocional, aprenentatge compartit i intercanvi d’experiències.
- Assessorar i donar resposta a consultes específiques de les famílies, oferint eines pràctiques, orientació i recursos personalitzats.
- Dissenyar i crear materials pedagògics, presentacions, guies, recursos visuals i documents que reforcin els processos formatius.
- Col·laborar en la planificació del programa, aportant criteri professional, visió educativa i millores contínues basades en les necessitats detectades.
- Promoure una mirada respectuosa, empàtica i centrada en la família, potenciant la seva autonomia i benestar emocional.
CONDICIONS LABORALS
- Jornada: 20 hores/setmanals.
- Contracte: Indefinit.
- Centre de treball: Barcelona
- Incorporació prevista: Finals de novembre.
Si vols contribuir a millorar la qualitat de vida de les famílies i aportar el teu coneixement des d’una mirada humana i pedagògica, t’estem esperant.
Formació acadèmica en psicologia i/o àmbit sanitari.
Especialització o experiència acreditable en Trastorn de l'Espectre Autista (TEA).
Dots comunicatives i habilitats pedagògiques.
Disponibilitat per realitzar 20 hores setmanals.
Domini de català i castellà.
Competència mitjana en eines digitals.
Experiència mínima de 12 mesos com a docent (valorable).
Experiència mínima de 2 anys en atenció a persones en situació de dependència i/o cuidadores (valorable).
Compromís, sensibilitat i rigor professional.
Required Skill Profession
Other General