Funcions:
Àrea Administrativa:
- - En coordinació amb l’activitat de la gestoria externa, control de les dades per a la gestió de nòmines, altes/baixes SS, gestió de contractes, comunicació i gestió d’embargaments salarials, bestretes, control hores extres i vacances, ITs, absències no justificades, permisos laborals i modificacions contractuals.
- - Altes i baixes de treballadors/es en el programa informàtic intern (GDR), així com la configuració dels mateixos, elaboració de calendaris, control de fixatges, regularització hores anuals i venciments de contracte.
- - Col·laboració en auditories internes i inspeccions laborals
-
Àrea Prevenció de Riscos Laborals:
- - En coordinació amb el servei extern de PRL, vetllar pel compliment de la normativa de prevenció de riscos laborals.
- - Planificació i Supervisió d'activitat amb el servei de prevenció aliè, gestió documentació, avaluació de llocs de treball, gestió i seguiment d'accidents laborals,
- - Donar d’alta al sistema de PRL a nous treballadors, gestió de la formació específica segons perfil i informació aquests en la matèria de prevenció en el moment de la seva incorporació.
- - Registre d’entrega d’EPIS
- - Planificació i gestió de reconeixements mèdics i seguretat i salut en el treball.
- - Donar continuïtat i seguiment del PAU
- Àrea Selecció de personal i Atracció al Talent:
- - Gestió i publicació de la vacant en les diferents plataformes segons el perfil: bosses de treball d’universitats, oficines de treball d’ajuntaments, portals de feina gratuïts i FEDAC.
- - Comunicació formal a la persona seleccionada amb la sol·licitud de la documentació per a la tramitació del seu contracte.
- - Participar en l’acollida i integració del nou personal. Inclou la planificació de la seva incorporació (formació, persona referent en el equip, recursos que necessitarà) i comunicació interna de la incorporació.
- - En col·laboració amb el servei aliè, gestió del pla d’igualtat.
- Àrea Pla de Formació
- - Implantació del Pla de Formació en base a l’anàlisi les necessitats i demandes formatives de l’equip, i en coordinació amb el Dpt. Formació de la FAD.
- - En col·laboració amb els responsables dels equips, recollir necessitats formatives i gestionar les mateixes amb les consultores per portar a terme formació bonificada mitjançant Fundae.
Què esperem de tu?
- - Formació de cicle formatiu de grau mitjà o superior en l’àmbit administratiu.
- - Es valoraran coneixements específics en relacions laborals, com ara la construcció de nòmines, gestió de la Seguretat Social, contractació i altres processos administratius laborals.
- - Experiència prèvia mínima d’1 any en tasques administratives, preferiblement en entorns relacionats amb la relació laboral, idealment en gestories.
Què t’oferim?
- Incorporació immediata.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa.
- Salari segons conveni estatal de residències per a gent gran. (14 pagues)
- Horari: de dilluns a divendres de 10 a 18h