Intress necessita incorporar un/a Administriu/va (amb RRHH), per cobrir suplència per baixa IT, al nostre CRAE Vega, ubicat a les Riudarenes, Girona.
El servei del CRAE és un centre residencial per a la guarda i educació d'infants i adolescents (de 0 a 18 anys) a qui s'aplica la mesura d'acolliment. El seu objectiu és donar resposta a situacions i necessitats educatives i assistencials que requereixen una especialització tècnica en la seva guarda i educació alternativa a la seva família d'origen.
Què faràs?
- Atenció telefònica relacionada amb el centre.
- Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de gestió de personal de Intress.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin).
- Control i tramitació de la caixa del servei, facturació mensual a l'administració referent.
- Gestió de la documentació relacionada amb el servei.
- Gestió de compres relacionades pel propi centre.
- Gestió del control de factures, albarans, rebuts, pressupostos i despeses del centre. Això, es genera per mitjà de Intranet (CRM, Sinergia, APP de comptabilitat, tancament de caixa petita, CAPTIO, tickets, retirada efectiu al Banc de manera setmanal, etc ).
- Fer el seguiment dels pagaments i cobraments (CRM, Pagaments Puntuals, DGPPIA, etc).
- Arxiu de documentació ja sigui de manera informatitzada o bé física.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats.
- Donar suport en la preparació d’auditories o justificacions econòmiques davant administracions públiques. (Memòria del Servei per exemple).
- Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
Què oferim?
- Data d'incorporació: immediata, t'estem esperant!
- Tipus de contracte: interinatge, per cobrir baixa per IT.
- Jornada: 19 hores setmanals.
- Horari: horari adaptable, si es prefereix matins també és adaptable.
- Retribució mensual/brut: 825.01€ bruts/mensuals (x 14 pagues: 1.155,14€ bruts anuals).
- Formació contínuada relacionada amb el lloc de feina o bé relacionada en l'àmbit social.
- Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en vulnerabilitat, perquè de les diferències en fem oportunitats!
Requisitos:
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- Formació Professional de Grau Superior en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
- Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.
Experiència professional necessària:
- Almenys 1 any fent tasques relacionades amb altes/baixes de personal.
- Gestió administrativa de gestió de personal.
Coneixements necessaris:
- Bona capacitat de redacció i organització.
- Formació i coneixement en gestió de persones, contratació, nòmines.
- Coneixement de Microsoft 365.
- Predisposició per aprendre
- Habilitats de comunicació
- Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
- Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!
Altres aspectes:
- Persona empàtica i dinàmica.
- Enfocament de servei i atenció al client.
- Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
Pot ser una gran oportunitat de treballar en una gran entitat social, uneix-te al nostre equip! Volem crèixer amb tu!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
#J-18808-Ljbffr