Descripció del lloc de treball
A Addyou, estem ajudant una empresa catalana amb més de 40 anys de trajectòria a trobar el seu pròxim talent en administració. Empresa del sector industrial, on es combina la innovació, la tecnologia avançada i un equip humà increïble.
Ubicació
Barcelona o rodalies.
Condicions laborals
* Jornada intensiva (DLL-DV de 8h a 14h) - 30h/setmanals
* Contracte indefinit
Responsabilitats diàries
1. Garantir el correcte funcionament de les operacions diàries, facilitant la gestió eficient dels recursos, l'organització de documents i la comunicació interna i externa.
2. Donar suport al responsable d'administració.
3. Atendre trucades i rebre visites, essent el primer punt de contacte de l'empresa.
4. Organitzar i arxivar documentació.
5. Coordinar comandes de clients.
6. Preparar documentació per a exportacions, transports i duanes.
7. Supervisar el programa de fitxatges de l'equip.
8. Realitzar tasques comptables, com assentaments i conciliacions bancàries.
9. Contacte amb la gestoria per a temes comptables.
10. Suport al departament comercial en tasques administratives.
Requisits
* 2 anys d'experiència en un lloc similar.
* Nivell d'anglès B2.
* Domini d'eines ofimàtiques.
* Coneixements de comptabilitat i experiència en assentaments comptables.
* Residència a Barcelona o rodalies.
Oferim
* Salari: 15.750 € - 18.750 € (per jornada de 30 hores setmanals).
* Horari fix de matins (les tardes són per a tu).
* Contracte indefinit i estabilitat laboral.
* Bon ambient de treball i un equip humà que valora les persones.
Si busques una feina estable, dinàmica i on el teu paper marqui la diferència, volem conèixer-te
#J-18808-Ljbffr