Descripció de l'empresa
Kautec és una empresa internacional líder en el disseny i fabricació de maquinària d'extrusió d'alumini. Amb una trajectòria consolidada, Kautec es dedica a proporcionar solucions d'avantguarda per a la indústria de l'alumini, oferint productes i serveis a clients de tot el món.
Missió del lloc
L'Assistent de Direcció amb especialitat en viatges tindrà la responsabilitat de donar suport administratiu al Director General i altres membres de l'equip directiu, amb un enfocament especial en l'organització, gestió i coordinació de viatges corporatius a nivell internacional.
Responsabilitats
* Suport Administratiu al Director General: Organitzar reunions, esdeveniments i altres activitats administratives de la direcció. Gestionar el correu electrònic i l'agenda del Director General. Assistir en la gestió diària de les tasques del Director General i l'equip directiu.
* Gestió de Viatges Internacionals: Planificar i coordinar viatges corporatius nacionals i internacionals, incloent la reserva de bitllets d'avió, allotjament i transport. Organitzar l'itinerari complet de les visites i reunions internacionals de l'equip directiu. Gestionar els documents i tràmits necessaris per a viatges internacionals (visa, seguretat social, assegurança de viatge, etc.).
* Coordinació de Proveïdors i Partners Internacionals: Mantenir la comunicació amb els proveïdors i clients internacionals per coordinar les visites i les reunions. Coordinar la logística de les feines internacionals i gestionar la documentació necessària.
* Suport en la Preparació de Reunions i Presentacions: Preparar documents, presentacions i informes per a les reunions de la direcció. Coordinar les videoconferències i reunions presencials amb equips internacionals.
* Gestió de Despeses i Pressupostos de Viatge: Controlar les despeses associades als viatges corporatius i garantir que estiguin dins del pressupost establert. Preparar informes de despeses i reemborsaments de despeses de viatge.
Requisits
* Formació: Cicle formatiu de grau superior en Administració o similar. Valorables formacions complementàries en turisme o viatges internacionals.
* Experiència: Mínim 3 anys d'experiència en un lloc similar, amb una clara orientació a la coordinació de viatges i tasques administratives.
* Idiomes: Català i castellà nadius. Anglès de nivell mitjà-alt, valorables altres idiomes.
* Coneixements: Excel·lent domini d'eines informàtiques (Microsoft Office, Google Workspace). Experiència en la gestió de viatges corporatius internacionals. Coneixements bàsics de gestió financera i control de despeses.
* Habilitats: Organització i gestió del temps excel·lents. Habilitats de comunicació i capacitat per treballar de manera autònoma. Alta capacitat de resolució de problemes i adaptabilitat. Discreció i confidencialitat.
S'ofereix
* Formar part d'un equip internacional i dinàmic.
* Oportunitats de desenvolupament professional en una empresa líder.
* Entorn de treball flexible amb la possibilitat de treballar de manera híbrida.
Si tens passió pel món dels viatges, la gestió administrativa i vols formar part d'una empresa en creixement internacional, t'esperem a Kautec.
Com aplicar: Envia el teu CV i carta de motivació a abans del 30/09/2025.
#J-18808-Ljbffr