Busquem un/a Senior Service Designer, amb més de 6 anys d’experiència en disseny de serveis i Design Thinking. Una persona curiosa, amb capacitat "system thinking" i experiència dinamitzant workshops amb càrrecs directius i usuaris amb el propòsit d’identificar el context, idear millores de processos i serveis, i acompanyar en la gestió del canvi.
Formaràs part de l’equip de Fail Fast, un estudi digital amb més de 70 perfils multidisciplinars que milloren a diari productes, serveis i marques a través del disseny i la comunicació. Tindràs accés a un programa de creixement basat en sessions de Power-Up i mentoring, amb espais de co-creació i possibilitat de formar-te i certificar-te en múltiples especialitats. Tot això, en unes oficines situades a Barcelona molt a prop de la platja. Sol, art, diversió… Temptador, com a mínim!
Què faràs?
1. Definir i executar la fase de recerca amb càrrecs directius, stakeholders i usuaris, fent entrevistes, workshops i focus groups.
2. Mapejar processos, documentació i dades del front i back stage de les empreses.
3. Actuar com a frontissa entre negoci i tecnologia per garantir que les anàlisis i les recomanacions tècniques sempre tinguin en compte els objectius de negoci i les necessitats dels usuaris.
4. Identificar problemes i àrees de millora en processos interns i serveis.
5. Conceptualitzar serveis digitals per a clients nacionals i internacionals.
6. Traslladar necessitats d'usuaris a Èpiques i Històries d'usuari per a les solucions a construir o implantar.
7. Col·laborar amb equips multidisciplinaris de disseny, màrqueting i tecnologia.
Requisits
8. Domini del català (mínim nivell C), espanyol i anglès (mínim B2).
9. Més de 6 anys d'experiència en Disseny de Serveis.
10. Coneixements avançats en User Research, Service Design i Design Thinking.
11. Nocions intermèdies de disseny de productes digitals i growth hacking.
12. Excel·lents dots d'escolta i comunicació per dinamitzar entrevistes i workshops de manera moderada.
13. Gran habilitat de síntesi i narrativa per plasmar troballes de manera relacionada, objectiva i holística.
14. Actitud oberta per donar i rebre feedback constructiu i ajudar a créixer els altres i un mateix.
15. Experiència en metodologies Agile (Lean UX, Kanban o Scrum).
Què oferim?
16. Model de teletreball híbrid
17. Apostem per la conciliació. Gaudeix de flexibilitat horària i de totes les tardes lliures els divendres i els mesos de juliol i agost.
18. Fem pinya! Coneix als teus companys/es en les activitats que organitzem periòdicament de manera presencial i virtual: PowerUps, All Hands, Team Building…
19. Oferim recursos formatius com a certificacions, classes d'anglès i català online o plataformes com Udemy for Business i isEazy.
20. Pla de Retribució flexible: Tiquet transport i guarderia, assegurança mèdica, dental i de vida.
21. Programa de referències: si ens presentes a un/a amic/ga i acaba sent part de SEIDOR Opentrends tens premi!
22. Compromís amb la diversitat i igualtat d'oportunitats.