Des de Caixa Rural, busquem una persona per al lloc de Gerent d'Empreses a l'oficina de Barcelona, amb experiència en banca d'empreses, per a la xarxa d'oficines de Catalunya .
Aprofita l'oportunitat de formar part de Caixa Rural i desenvolupar-te en una entitat financera diferent de qualsevol altra: una cooperativa de crèdit que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor.
Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu amb el qual desenvolupar-te en l'àmbit de la banca cooperativa .
L'objectiu del lloc és liderar la captació i gestió de clients empresa a Barcelona, elaborar informes d'operacions i coordinar-se amb el Centre d'Empreses.
Desenvolupament del negoci d'empreses a l'oficina de Barcelona.
Captació de nou negoci entre clients potencials.
Anàlisi i seguiment del risc de clients i potencials clients.
Increment de la vinculació de la cartera de clients.
Lideratge i col·laboració en accions i oportunitats comercials.
Coneixement i aplicació dels canvis normatius, tarifes i procediments del sector.
Incorporació a una entitat sòlida i amb visió de futur.
Pla d'acollida i acompanyament des del primer dia.
Formació contínua i accés a certificacions clau del sector (MiFID, LCCI, banca-assegurances).
Beneficis socials, assegurança mèdica, retribució flexible (targeta gourmet, transport, etc.), condicions especials en productes financers i un entorn estable amb recorregut professional.
Contracte laboral amb condicions competitives.
Retribució competitiva.
Participació en campanyes i esdeveniments locals.
Eines digitals avançades.
Àmplia xarxa d'oficines de Caixa Rural d'Aragó .
Busquem persones amb experiència en la xarxa comercial d'empreses i residència o vinculació amb la província de Barcelona, a qui els agradi el treball en equip, l'atenció i l'assessorament a empreses, i que tinguin ganes de marcar-se reptes i superar-los.
Llicenciatura/Grau en FICO, ADE, Economia, Dret i/o similars.
Certificacions: Assessor MiFID, certificació LCCI i operador de banca-assegurances .
Es valorarà formació específica en: Tècniques de Venda i Negociació, i en general coneixements en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal.
Competència plena en català i bon nivell d'anglès (recomanable).
Trajectòria mínima de 5anys en la gestió de carteres com a gerent d'empreses .
Coneixement, criteri i experiència en productes per a empreses .
Experiència en la gestió amb prescriptors i col·laboradors externs .
Habilitats de negociació.
Coneixement del territori de Barcelona i província, i residència a la zona.
Coneixement de l'entorn que permeti plantejar estratègies a mig termini .
Proactivitat i orientació a nous reptes, projectes i resultats .
Autonomia, capacitat d'anàlisi i presa de decisions.
Dedicació i disponibilitat per viatjar per la zona .
Habilitats interpersonals : treball en equip, planificació i organització, orientació al client, iniciativa i orientació a l'assoliment.
Maneig de programes informàtics: Ofimàtics: Excel, Word, Outlook.
Interns: IRIS, SGA, GED, CRM
Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon.
#J-18808-Ljbffr