Referència:
- 2024/110- Termini:
12/09/2024
**DESCRIPCIÓ DE L'OCUPACIÓ**:
L'IGTP precisa incorporar un/a administratiu/va a la Secretaria de la Direcció.
**ES REQUEREIX**:
- Estar en possessió del cicle formatiu superior en d'administració i finances obtingut els últims 5 anys.
- Disposició per treballar en equip.
- Acreditar experiència prèvia en Instituts de Recerca
- Acreditar un bon nívell d' anglès.
**FUNCIONS**:
- Suport Direcció, telèfon, gestió documental intel-ligent i processos.
- Suport Gestió Consells Rectors: Comissió Delegada, Patronat, Comitè Científic Intern (CCI), etc. Preparació de carpetes, convocatòries, registro base de dades Governança (Share Point), escàner i arxiu d' actes i documentació.
- Suport i gestió acords/convenis (institucionals marc i/o específics, institucionals adscripció personal, docència, serveis, indústria, laborals, confidencialitat i innovació), processo gestió documental intel-ligent.
- Gestió i registre d'entrades i sortides de tots els documents oficials (SCAN + Base de dades).
- Normatives internes i externes gestió documental i suporti difusió.
- Suport i gestió documental intel-ligent, escriptures notarials.
- Suport i creació nous processos d'aplicació de les noves normes de transparència de la legislació catalana (19/2014) i estatal (19/2013) a les fundacions.
- Suport i aplicació nova llei del protectorat (21/2014) i els nous processos del consell rector.
- Suport i manteniment alta i registre noves publicacions "PubMed" i/o "ISI Web of Knowledge".
**S'OFEREIX**:
- Contracte indefinit.
- 23 dies de vacances + 5 dies personals anuals.
- Retribució versátil (tiquet guarderia).
- Càpsules formatives a càrrec de l'empresa.
- Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel-lent amb el distintiu HRS4R.
**PER A MÉS INFORMACIÓ**:
**PRESENTACIÓ DE SOL-LICITUDS**:
Les sol-licituds s'avaluaran d'acord amb els principis informadors i els objectius dels
sistemes de provisió, seguint el procés descrit a continuació:
- **Avaluació curricular**:anàlisi del currículum vitae per valorar aspectes relacionats amb la formació, la trajectòria professional i l'experiència en posicions relacionades amb el lloc de treball objecte de selecció.
- **Entrevista personal**:un cop valorat el currículum, les persones seleccionades seran convocades a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i per valorar els aspectes relacionats amb l'experiència i les competències professionals.
- ADMINISTRATIU/IVA (REF.: 2024/110) _(PDF 173,53 Kb)_