Consultor / a de Prevenda Junior – Innovació en Mobilitat
La Fundació i2CAT està cercant un / a Tècnic / a de Prevenda pel sector de la mobilitat per incorporar-se a l'àrea d'Innovation Business Development (IBD) - Sector Privat. Depenent del responsable de negoci d'innovació del sector mobilitat, exercirà tasques de suport i coordinació en el procés de venda i generació de propostes.
L'àrea d'IBD-Sector Privat té com a missió traduir els resultats i el coneixement generats com a resultat de les activitats de recerca als sectors productius de l'economia local i internacional amb l'objectiu de posicionar i2CAT com a centre de referència en innovació en el sector privat. Des d'IBD col·laboren amb empreses del sector TIC, multinacionals i start-ups per, a través d'acords estratègics, projectes de R&D, proves de concepte i llicenciament d'actius, afavorir la seva transformació digital i competitivitat.
La persona seleccionada tindrà com a objectiu donar suport a la preventa, centrant-se en l'anàlisi de necessitats dels clients, la preparació de propostes i el seu lideratge extrem a extrem. Aquest rol és essencial per assegurar que les propostes s'alineïn amb les demandes del mercat i les capacitats d'i2CAT, així com per facilitar el tancament de contractes de serveis i transferència tecnològica.
Algunes de les responsabilitats de la persona seleccionada :
* Treballar juntament amb els responsables de negoci d'innovació per desenvolupar propostes d'alt valor afegit relacionades amb serveis de R&D, consultoria, acords de col·laboració estratègics i resposta a convocatòries de R&D; assegurant la seva presentació en temps i forma.
* Interaccionar amb els clients, de la mà de la persona responsable del compte, per entendre les seves necessitats i requisits específics, i traduir-los en solucions tècniques viables en col·laboració amb els equips d'innovació del centre.
* Identificar necessitats i reptes de clients existents i potencials, co-creació amb el client mitjançant la identificació de nous casos d'ús i/o solucions tecnològiques innovadores per a la resolució de problemes, eficiències i millores tecnològiques, de la mà de la persona responsable del compte.
* Mantindre's actualitzat / da en les capacitats dels grups de recerca i innovació d'i2CAT per assegurar l'alineament de les propostes amb les necessitats del client.
* Participar en el disseny i conceptualització de propostes de valor en funció del client i el sector.
* Dissenyar i presentar material de suport al desenvolupament de negoci necessari per finalitzar el cicle de venda, com presentacions a client, abstracts, informes de l'àrea, etc., sempre sota la responsabilitat de la persona responsable del compte.
* Donar suport en la presentació d'acords de col·laboració i participar en reunions comercials quan sigui necessari.
* Donar suport a l'àrea de negoci en l'elaboració de plans de compte.
* Registrar, donar seguiment i actualitzar les oportunitats sota la seva responsabilitat en les eines de gestió corporatives.
Requisits mínims :
* Grau superior en enginyeria de telecomunicacions, industrial, informàtica o similar.
* Orientació a client per identificar necessitats i oferir la solució adequada en cadascuna de les propostes presentades.
* Capacitat d'anàlisi i comprensió de negoci que permeti treballar la solució més adequada en cada cas.
* Orientació a resultats.
* Innovació i creativitat aplicada a l'elaboració de propostes de valor.
* Capacitat de comunicació, empatia i assertivitat per implicar les àrees que participen en el cicle de venda, per generar confiança en els clients i argumentar el valor de les solucions proposades.
* Capacitat de redacció, comprensió, creació de fil argumental coherent, capacitat de síntesi.
* Català i anglès fluid amb capacitat per comunicar-se eficaçment en ambdós idiomes.
* Domini de les eines ofimàtiques.
* Experiència mínima de 2 anys en rols de preventa, venda tècnica o consultiva, o gestió de projectes en l'àmbit de R&D.
* Habilitats de comunicació verbal i escrita, amb la capacitat d'explicar conceptes tècnics complexos de manera clara i accessible.
* Actitud proactiva i capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
* Experiència en preventa / negoci en l'àmbit de la innovació / centres de recerca.
* Coneixement a nivell d'usuari de tecnologies digitals com IA, XR, IoT, Ciberseguretat i 5G.
Les persones candidates que vulguin presentar-se han d'adjuntar els següents documents :
* Carta de motivació – Obligatori
* Certificats de titulacions – Opcional
#J-18808-Ljbffr