 
        
        Empresa dedicada a la **formació **precisa incorporar **un/a auxiliar administratiu/va **per incorporar a l'equip de treball a** Santa Coloma de Farners** 
**Condicions laborals**: 
- ** Contracte**: indefinit 
- **Horari**: complerta en horari: de dilluns a dijous de 9:30 a 13h i de 15:45 a 20h i els divendres de 8 - 16h. 
- **Salari**: 1080 - 1150 € bruts / mes. 
**Tasques i responsabilitats**: 
- Atenció al client tant físic com telefònicament. 
- Gestió de documents 
- Realització de tasques administratives diverses 
**Formació i experiència**: 
- Es requereix formació mínima d'ESO o EGB **(IMPRESCINDIBLE)**: 
- Es requereixen coneixements informàtics en paquet office (excel, word...) 
- No es requereix experiència prèvia però serà valorable 
**Altres requisits**: 
- Català i castellà 
- Carnet B i vehicle propi per arribar al lloc de treball **(IMPRESCINDIBLE)** 
**Competències valorables**: 
- Adaptabilitat al canvi 
- Iniciativa 
- Treball en equip 
- Disposició a l'aprenentatge 
- Orientació al client 
- Organització 
- Motivació vers la feina