AlGrup Taurus, empresa líder en el sector del petit electrodomèstic, busquem incorporarpersonal administratiuper donar suport a diferents àrees de l'empresa ( logística, administració comercial, etc.).
Quines seran les teves funcions?
Gestió i seguiment de comandes, albarans i factures.
Suport administratiu al departament corresponent (logística, comercial...).
Tracte amb clients, proveïdors i altres departaments interns.
Introducció i actualització de dades en sistemes ERP.
Arxiu i gestió de documentació administrativa.Què busquem?
Valorable formació en ADE, CFGS en adminsitració o finances o similar.
Experiència prèvia en tasques administratives (es valorarà experiència en entorns industrials o de distribució).
Bon domini d'eines informàtiques (paquet Office, ERP, etc.).
Capacitat d'organització, treball en equip i orientació al detall.
Es valorarà anglès o altres idiomesOferim:
Incorporació a una empresa consolidada i en creixement.
Bon ambient de treball i possibilitats de desenvolupament professional.
Jornada completa i contracte fiable.
Beneficis socials ( flexibilitat horaria, divendres intensius, tiquet menjador... )