OverviewAssociació empresarial de la província de Barcelona busca un/a tècnic/a en administració, amb habilitats d'organització i amb experiència per donar suport al nostre departament Jurídic-Laboral en funcions de secretari/a i administració.
La persona seleccionada s'encarregarà de les dues vessants del lloc de treball:ResponsibilitiesFuncions de secretariat executiu:Gestionar l'agenda del director del departament.Atendre a client (gestió de trucades, filtratge, derivació i presa de missatges).
Gestionar el correu electrònic del departament, assegurant-ne el registre i la classificació.
Rebre i atendre els clients a la recepció.
Suport administratiu especialitzat:Atenció al client especialitzada: respondre qüestions i consultes de caràcter bàsic o administratiu en l'àmbit jurídic-laboral.Donar suport administratiu al departament, incloent tasques d'arxiu, registre i organització de tota la documentació.
OfertaTipus de relació professional: ContracteTipologia de contracte: IndefinitNúm.
Hores setmanals: 40Horari: Versátil de 8:00-9:00 a 15:*****:30h, amb una tarda (a escollir entre dilluns a dijous) fins les 18:00h.Retribució brut anual: *************Ambient de treball dinàmic, flexible i orientat al creixement professional.Estabilitat laboral amb oportunitats de desenvolupament i progressió dins de l'empresa.
#J-*****-Ljbffr