Cal Blay és una empresa familiar que neix a Sant Sadurní d'Anoia especialitzada en restauració i serveis de càtering per celebracions de grans esdeveniments.
El nostre equip continua creixent, i volem créixer juntament amb tu! Busquem a persones que tinguin ganes de créixer amb nosaltres, i posem tota la nostra part perquè et vulguis quedar!
Des dels inicis, hem apostat per les persones com a motor del nostre projecte. Per això, la nostra activitat gira entorn de 4 pilars:
* Treball en equip: Ens apassiona el que fem, i busquem a gent amb la mateixa passió!
* Dinamisme: Som una empresa en constant creixement i aprenentatge.
* Entorn estimulant: Un ambient de treball respectuós i motivant, perquè cada dia sigui un nou repte!
* Promoció interna: Apostem pel creixement professional del nostre equip dins les diferents àrees de l'empresa.
Actualment, estem buscant un/a Administratiu/iva de costos per incorporar-se en el nostre equip d’oficines a Sant Pere de Riudebitlles.
Les teves funcions serien:
* Gestió administrativa de tiquets i factures a clients dels diferents Restaurants del Grup.
* Gestió administrativa de l’estat de la tresoreria dels diferents Restaurants del Grup.
* Gestió i anàlisi de costos dels comptes d’explotació dels diferents Restaurants del Grup.
* Gestió d’incidències diverses.
* Suport i seguiment del càlcul dels incentius comercials i dels objectius mensuals/trimestrals.
* Control de costos de productes, plats i esdeveniments: comparativa amb tarifes, desviacions, marges reals.
* Elaboració d’informes operatius per a cuina, logística i serveis: tempos, desviacions, aprofitament, no conformitats.
* Creació de dashboards o quadres de comandament per a direcció i equips operatius.
* Coordinació amb el controller i el CFO per a la presa de decisions i preparació de reunions de seguiment.
* Suport a auditories internes i controls de qualitat.
Requisits:
* CFGS en Administració i Finances o similar
* Valorable Grau en ADE, Economia o Business Intelligence
* Experiència mínima de 2 anys en entorns administratius i/o d’anàlisi de costos, preferiblement en restauració, càtering o producció d’esdeveniments
Coneixements tècnics:
* Excel avançat (imprescindible)
* Coneixement de SAP BO
* Coneixement d’eines de BI (Zoho Analytics, Power BI, Looker Studio...)
* Familiaritat amb gestió documental a Google Drive
Competències personals:
* Capacitat analítica i d'organització
* Rigor, confidencialitat i responsabilitat
* Habilitat per treballar amb diferents departaments
* Coneixement del sector de càtering per esdeveniments
* Capacitat de proposar millores i nous indicadors
* Interès per desenvolupar carrera dins l’àrea de control de gestió