Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administratiu/iva de costos

Sant Pere de Riudebitlles
Cal Blay Catering
Publicada el 18 junio
Descripción

Cal Blay és una empresa familiar que neix a Sant Sadurní d'Anoia especialitzada en restauració i serveis de càtering per celebracions de grans esdeveniments.

El nostre equip continua creixent, i volem créixer juntament amb tu! Busquem a persones que tinguin ganes de créixer amb nosaltres, i posem tota la nostra part perquè et vulguis quedar!

Des dels inicis, hem apostat per les persones com a motor del nostre projecte. Per això, la nostra activitat gira entorn de 4 pilars:

* Treball en equip: Ens apassiona el que fem, i busquem a gent amb la mateixa passió!
* Dinamisme: Som una empresa en constant creixement i aprenentatge.
* Entorn estimulant: Un ambient de treball respectuós i motivant, perquè cada dia sigui un nou repte!
* Promoció interna: Apostem pel creixement professional del nostre equip dins les diferents àrees de l'empresa.



Actualment, estem buscant un/a Administratiu/iva de costos per incorporar-se en el nostre equip d’oficines a Sant Pere de Riudebitlles.



Les teves funcions serien:

* Gestió administrativa de tiquets i factures a clients dels diferents Restaurants del Grup.
* Gestió administrativa de l’estat de la tresoreria dels diferents Restaurants del Grup.
* Gestió i anàlisi de costos dels comptes d’explotació dels diferents Restaurants del Grup.
* Gestió d’incidències diverses.
* Suport i seguiment del càlcul dels incentius comercials i dels objectius mensuals/trimestrals.
* Control de costos de productes, plats i esdeveniments: comparativa amb tarifes, desviacions, marges reals.
* Elaboració d’informes operatius per a cuina, logística i serveis: tempos, desviacions, aprofitament, no conformitats.
* Creació de dashboards o quadres de comandament per a direcció i equips operatius.
* Coordinació amb el controller i el CFO per a la presa de decisions i preparació de reunions de seguiment.
* Suport a auditories internes i controls de qualitat.



Requisits:

* CFGS en Administració i Finances o similar
* Valorable Grau en ADE, Economia o Business Intelligence
* Experiència mínima de 2 anys en entorns administratius i/o d’anàlisi de costos, preferiblement en restauració, càtering o producció d’esdeveniments


Coneixements tècnics:

* Excel avançat (imprescindible)
* Coneixement de SAP BO
* Coneixement d’eines de BI (Zoho Analytics, Power BI, Looker Studio...)
* Familiaritat amb gestió documental a Google Drive


Competències personals:

* Capacitat analítica i d'organització
* Rigor, confidencialitat i responsabilitat
* Habilitat per treballar amb diferents departaments
* Coneixement del sector de càtering per esdeveniments
* Capacitat de proposar millores i nous indicadors
* Interès per desenvolupar carrera dins l’àrea de control de gestió

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Sant Pere de Riudebitlles
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Administratiu/iva de costos

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar