Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a i+d amb certificat de discapacitat - 09/2026/17734

Cerdanyola del Vallès
Oficina-De-Treball-Del-Soc
De 30.000 € a 50.000 € al año
Publicada el 11 junio
Descripción

Titulacions: Enginyeria Alimentària, Química, Biotecnològica o similar.Experiència en l’ocupació: 60 mesosIdiomes: ANGLÈSPermís de conduir: BTipus de contracte: Laboral IndefinitHorari: Jornada completa i partida de 9 a 18h, amb els descansos reglamentaris

¿Tiene las cualificaciones y habilidades adecuadas para este trabajo? Descúbralo a continuación y pulse en "solicitar" para ser considerado.
Detall de les funcions del lloc de feina

1 tècnic/a d’I+D, amb certificat de discapacitat. Es requereix titulació universitària en Enginyeria Alimentària, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Enginyeria Química, Biotecnologia o similars, valorant màster o postgrau en R+D+i, innovació de producte, indústria alimentària o tecnologia de processos. Es demana experiència mínima de 5 anys en llocs similars en entorns d’R+D, desenvolupament o industrialització de producte, nivell mitjà d’anglès i vehicle propi per accedir al centre de treball.Les funcions inclouen el disseny i desenvolupament del producte i del procés en projectes d’innovació des de la fase d’idea fins a la industrialització, el disseny, validació i optimització de formulacions i processos productius, el lideratge de proves en laboratori, planta pilot i industrials, la identificació d’oportunitats i generació de nous conceptes, l’exploració de nous fabricants i proveïdors, el compliment dels estàndards de qualitat, seguretat alimentària i normativa aplicable, així com la documentació i comunicació de l’evolució dels projectes. Es valoren competències d’organització, treball en equip, rigor tècnic, autonomia, presa de decisions i adaptació a entorns canviants.S’ofereix contracte indefinit, amb retribució mensual bruta de 2.500€, jornada completa en horari partit de 9 a 18h, amb els descansos reglamentaris. Lloc de treball a Parets del Vallès.
Experiència 5 anys. En entorns d’R+D, desenvolupament o industrialització de producte, nivell mitjà d’anglès i vehicle propi per accedir al centre de treball. xpzdshu Les funcions inclouen el disseny i desenvolupament del producte i del procés en projectes d’innovació des de la fase d’idea fins a la industrialització, el disseny, validació i optimització de formulacions i processos productius, el lideratge de proves en laboratori, planta pilot i industrials, la identificació d’oportunitats i generació de nous conceptes, l’exploració de nous fabricants i proveïdors, el compliment dels estàndards de qualitat, seguretat alimentària i normativa aplicable, així com la documentació i comunicació de l’evolució dels projectes.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Cerdanyola del Vallès
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > TÈCNIC/A I+D AMB CERTIFICAT DE DISCAPACITAT - 09/2026/17734

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2026 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar