Lloc de treball: Atenció a l’Usuari - substitucions Incorporació: novembre 2024 Tipus contractació: Laboral temporal (període de prova): novembre a gener Jornada: Completa 37 h setmanals i 1.620 h anuals, de dilluns a divendres Sou: 21.811€ bruts anuals aproximats
- Atenció telefònica i presencial: recepció i derivació de trucades i missatges, atenció a persones usuàries, familiars, seguint els criteris de l’entitat - Introducció de dades i seguiment en el programa informàtic, programació de primeres visites i reprogramació de visites successives en cas d’absentisme i peticions telefòniques - Control d’altes mensuals - Control, ordre, distribució i sol-licitud de reposició de material d’oficina - Control i justificació mensual de despeses ocasionades en el centre de treball - Treball d’arxiu i digitalització de documentació del centre - Registre activitats de tallers - Notificacions incidències càtering - Compliment de les normes de seguretat i salut de l’empresa - Col-laboració en l’assoliment dels objectius de contracte amb el Servei Català de la Salut - Seguir les normes de confidencialitat i protecció de dades de l’entitat d’acord amb la normativa vigent
- Experiència 1 anys. - Experiència en Office (Word, Excel, Outlook, Teams) - Experiència i formació en atenció al públic i telefònica
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - administració
- català (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar)
- espanyol (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar)
- Competències / coneixements: Formació en gestió del temps i documentació sanitària o similar Capacitat i aptitud per treballar en equip Compromís i responsabilitat en el treball Persona autònoma, organitzada i proactiva Valoració carnet de conduir
- Disponibilitat de vehicle
- Contracte laboral temporal (3 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1557' fins a '1558'