Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d´Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des duna visió dorientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona del Ripollès.
Funcions:
- Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l´equip d´atenció directa.
- Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.
- Planificació de vacances dels professionals d´atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.
- Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d´epi´s i material, signatura de contractes, etc.)
- Facturació
- Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d´absentisme, etc). Oferta de treball a la comarca Ripollès
Experiència: Mínim 2 anys en lloc administratiu o similiar.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió dequips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats danàlisi i de resolució de problemes.