Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant ADMINISTRATIU/VA DE DIRECCIÓ (DISTRIBUCIÓ MATERIAL ELÈCTRIC)
Des de Paul Marlex, estem col·laborant amb una empresa de referència del sector de la distribució de material elèctric i automatització industrial, amb una sòlida trajectòria i presència consolidada al territori, que actualment es troba en un moment de creixement i té la necessitat d’incorporar al seu equip un/a Secretari/a de Direcció. Quina seria la teva missió a l’empresa?
Responsabilitats
* Acompanyament a gerència en l’organització i planificació de les tasques diàries.
* Suport a la realització de compres, pressupostos i comandes amb clients i proveïdors.
* Atenció al client (telefònica i presencial) i suport administratiu comercial.
* Seguiment de comandes, incidències i documentació associada.
* Emissió i control bàsic de factures.
* Suport puntual al magatzem i control d’estoc.
* Presència a la botiga física per donar suport en l’atenció al client i despatx de material quan calgui.
* Participació activa en la millora de processos i organització interna.
Condicions que ofereix l’empresa
* Incorporar-se a una empresa sòlida i consolidada amb un equip jove i dinàmic.
* Contracte directe per empresa i estable.
* Horari de dilluns a dijous de 8:00 a 13:00 i de 14:00 a 18:00 i divendres intensiu de 7:00 a 15:00h.
* Salari negociable en funció de l’experiència i els coneixements aportats.
* Formació a càrrec de l’empresa.
Requisits
* Formació en Administració, Gestió o similar.
* Experiència en tasques administratives polivalents i suport comercial.
* Es valorarà tenir coneixements en gestió de compres, pressupostos, comandes i facturació.
* Bon domini d’eines ofimàtiques.
* Capacitació d’organització, autonomia i proactivitat.
* Bones habilitats comunicatives i orientació al client.
* Polivalència i flexibilitat per donar suport a diferents àrees, inclosa la botiga física.
#J-18808-Ljbffr