Descripción
Des de Pimec cerquem una persona amb experiència en làmbit de Tècnic / a de Gestió i Administració de Recursos Humans amb ganes de contribuir a la millora dels processos intern. La persona seleccionada sincorporarà a un entorn dinàmic i collaboratiu amb responsabilitats en làrea de selecció contractació i desenvolupament del personal.
Empresa situada a Sallent
Cuáles serán tus responsabilidades
- Gestió integral dels processos de selecció contractació i administració de personal.
- Tramitació d’altres i baixes i suport en la gestió de nòmines en coordinació amb l’assessoría laboral.
- Coordinació de la prevenció de riscos laborals (PRL) i assegurament del compliment normatiu.
- Coordinació de la formació interna i suport en les iniciatives de desenvolupament professional.
Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición
- Coneixements sòlids en legislació laboral PRL RGPD convenis collectius i normativa vigent.
- Capacitat organitzativa i habilitat per gestionar diverses tasques de manera eficient.
- Bones competències comunicatives i capacitat per a la resolució de conflictes.
- Competències digitals avançades i habilitats de negociació.
Qué beneficios te aportaremos
- Incorporació a una empresa fiable i en creixement.
- Entorn de treball collaboratiu amb possibilitats de desenvolupament professional.
- Condicions segons vàlua i experiència aportada.
- Contracte parcial a mitja jornada.
Key Skills
- Engineering Support
- MAC
- Hydraulic
- General Services
- Ado
- Health Education
Employment Type
Full Time
Experience
years
Vacancy
1
#J-18808-Ljbffr