Descripció de l'oferta Preparar ofertes comercials, sistematitzar i evolucionar la documentació base d'ofertes, pressupostos i memòries dels serveis principals que executa la companyia.Millorar aquesta documentació al llarg del temps en funció dels requeriments dels clients, de l'evolució dels serveis i de les exigències i/o requeriments del propi sector.Preparar licitacions públiques. Ha de tenir coneixement i experiència sobre com estructurar i preparar una plica, tant pel que fa a la documentació corresponent als plecs administratius, com a la dels plecs tècnics i fins finalitzar la seva entrega.Preparar, sistematitzar i evolucionar contractes marc amb clients i entitats sòcies del Grup.Relacionar-se amb clients per promoure i negociar ofertes, així com oferir el servei post-venda, en relació a tasques executives, contractuals, administratives (p. ex: revisions de preus..).Relacionar-se amb entitats sòcies, en relació a tasques executives, contractuals, administratives, econòmiques, etc.Actualització i analítica de tarifes/costos en col.laboració amb el departament de Serveis.Preparar, sistematitzar i evolucionar la documentació comercial.Fer el seguiment i actualització d¿oportunitats de licitacions públiques.Agendar i impulsar visites comercials.Gestionar el web i les xarxes socials de la companyia (Linkedin).Planificar, dissenyar i participar a fires i events comercials en representació de la companyia.Tipus de relació professional: ContracteTipologia de contracte: IndefinitNúm. Hores setmanals: 35Horari: flexibleRetribució brut anual: 40.000.-més variable Requisits Categoria professional: DirectorsFormació complementà ria: Titulat grau mig o superior (Enginyer tècnic/superior, Ciències Ambientals, Biología, etc.)Temps d'experiència: 1-3Coneixements informà tics: Disposar d¿un alt coneixement de programes d'ofimàtica (Word, Excel, Smartsheet, Monday, etc).Altres requeriments específics: Haver treballat en un departament de contractació o consultora, especialitzada en la preparació d'ofertes i/o en la gestió de de serveis urbans municipals.Contactes amb clients i proveïdors del sector de neteja i residus.Competències personals mÃs desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Negociació, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació