Busquem una persona amb experiència en suport tècnic informàtic per donar assistència personalitzada a usuaris VIP dins l'organització. El/la candidat/a serà responsable de resoldre incidències de programari, maquinari i dispositius mòbils, així com d'oferir suport en l'ús de les eines de Microsoft 365 i serveis associats. També haurà de coordinar-se amb empreses externes i interlocutors del client per garantir respostes ràpides i eficients. Responsabilitats principals: - Donar suport directe i personalitzat a usuaris VIP en l'ús de les eines corporatives (Microsoft 365, correu electrònic, Teams, SharePoint, OneDrive, etc.). - Resoldre incidències en ordinadors, portàtils, tauletes, sistemes de videoconferència, perifèrics i impressores de xarxa. - Donar suport amb aplicacions pròpies de la Generalitat, coordinació amb altres grups per resoldre incidències d'aquesta tipologia (personal de la generalitat i empreses externes) - Configurar i donar suport en dispositius mòbils (iOS i Android), incloent correu corporatiu, calendaris, Teams i altres aplicacions de productivitat. - Fer de punt de contacte i coordinació amb empreses externes i proveïdors tecnològics per a la resolució d'incidències que requereixin escalar-se. - Garantir una gestió àgil i efectiva de la comunicació amb el client i altres departaments implicats. - Prioritzar incidències segons l'impacte en usuaris VIP i resoldre-les amb la màxima rapidesa. - Assegurar la confidencialitat i la discreció en el tractament de la informació sensible. Coneixements i habilitats tècniques: - Microsoft 365 (ús avançat a nivell d'usuari): - Outlook: correu, calendaris, signatures, regles i carpetes. - Teams: reunions, xats, compartició de fitxers, configuració d'àudio/vídeo. - OneDrive i SharePoint: sincronització, compartició i coedició de documents. - Word, Excel i PowerPoint: ús avançat per a treball diari. - OneNote i altres aplicacions de productivitat. - PowerBI avançat - Qualsevol aplicació inclosa al paquet de O365. Sistemes i maquinari: - Windows 10/11, perifèrics, configuració de monitors i equips per a videotrucades, perifèrics comunicació sense fils. - Impressores de xarxa i resolució d'incidències bàsiques de connectivitat. - Telefonia mòbil corporativa (iOS i Android): - Configuració inicial de dispositius amb aplicacions corporatives (Outlook, Teams, OneDrive, Authenticator). - Sincronització de correu, calendaris i contactes. - Suport a problemes de sincronització, accés i compatibilitat d'apps. - Ús de VPN i gestió bàsica de perfils corporatius. Habilitats personals - Comunicació clara, pacient i orientada a l'usuari VIP. - Capacitat pedagògica per guiar i formar en l'ús d'eines digitals. - Proactivitat, autonomia i rapidesa en la resolució de problemes. - Discreció i professionalitat en tot moment. - Capacitat d'organització i priorització sota pressió. - Habilitat per a la coordinació amb proveïdors externs i gestió d'interlocució amb el client. Requisits mínims - Experiència prèvia en suport tècnic a usuaris, preferiblement en entorns VIP o executius. - Coneixements sòlids de Microsoft 365 i dispositius mòbils corporatius. - Capacitat de comunicació fluida en català i castellà. - Nivell d'anglès intermedi per comprendre documentació tècnica i interactuar amb proveïdors. - Català. - Bona presència. - Disponibilitat 24x7.