Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Suplència administratiu/va (riudarenes)

Riudarenes
Intress
Publicada el 26 noviembre
Descripción

Intress

Intress es el Instituto de Trabajo Social y Servicios Sociales, una entidad sin ánimo de lucro para personas en riesgo de exclusión social.

Formar parte de Intress significa pertenecer a una organización líder en el sector del bienestar social, comprometida con la mejora de la calidad de vida de las personas a las que atendemos. Lo hacemos a través de centros, servicios y proyectos innovadores en el ámbito de la intervención social.

Descripción de la oferta

Intress necessita incorporar un/a Administratiu/va (amb RRHH), per cobrir suplència per baixa IT, al nostre CRAE Vega, ubicat a les Riudarenes, Girona.

El servei del CRAE és un centre residencial per a la guarda i educació d'infants i adolescents (de 0 a 18 anys) a qui s'aplica la mesura d'acolliment. El seu objectiu és donar resposta a situacions i necessitats educatives i assistencials que requereixen una especialització tècnica en la seva guarda i educació alternativa a la seva família d'origen.

La persona seleccionada haurà de fer tasques administratives relacionades amb el bon funcionament del servei.

Què faràs?

- Atenció telefònica relacionada amb el centre.
- Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de gestió de personal de Intress.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin).
- Control i tramitació de la caixa del servei, facturació mensual a l'administració referent.
- Gestió de la documentació relacionada amb el servei.
- Gestió de compres relacionades pel propi centre.
- Gestió del control de factures, albarans, rebuts, pressupostos i despeses del centre. Això, es genera per mitjà de Intranet (CRM, Sinergia, APP de comptabilitat, tancament de caixa petita, CAPTIO, tickets, retirada efectiu al Banc de manera setmanal, etc ).
- Fer el seguiment dels pagaments i cobraments (CRM, Pagaments Puntuals, DGPPIA, etc).
- Arxiu de documentació ja sigui de manera informatitzada o bé física.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats.
- Donar suport en la preparació d'auditories o justificacions econòmiques davant administracions públiques. (Memòria del Servei per exemple).
- Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.

Què oferim?

- Data d'incorporació: immediata, t'estem esperant
- Tipus de contracte: interinatge, per cobrir baixa per IT.
- Jornada: 19 hores setmanals.
- Horari: horari versátil, si es prefereix matins també és adaptable.
- Retribució mensual/brut: 825.01€ bruts/mensuals (x 14 pagues: 1.155,14€ bruts anuals).
- Formació contínuada relacionada amb el lloc de feina o bé relacionada en l'àmbit social.
- Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en vulnerabilitat, perquè de les diferències en fem oportunitats

Requisitos

Què esperem de tu?

Formació acadèmica necessària:

- Formació Professional de Grau Superior en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
- Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.

Experiència professional necessària:

- Almenys 1 any fent tasques relacionades amb altes/baixes de personal.
- Gestió administrativa de gestió de personal.

Coneixements necessaris:

- Bona capacitat de redacció i organització.
- Formació i coneixement en gestió de persones, contractació, nòmines.
- Coneixement de Microsoft 365.
- Predisposició per aprendre
- Habilitats de comunicació
- Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
- Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress

Altres aspectes:

- Persona empàtica i dinàmica.
- Enfocament de servei i atenció al client.
- Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.

Pot ser una gran oportunitat de treballar en una gran entitat social, uneix-te al nostre equip Volem créixer amb tu

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Riudarenes
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Suplència Administratiu/va (Riudarenes)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar