Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Coordinador/coornidora tècnic/a d’infraestructures (facility manager)

Barcelona
Universitat Oberta de Catalunya
Publicada el 3 diciembre
Descripción

Busquem coordinador tècnic o coordinadora tècnica d’infraestructures per a l’equip d’Infraestructures de la UOC.


L’objectiu del lloc de treball serà garantir que els espais de treball s'adeqüen a les necessitats funcionals i de confort, mantenint les instal·lacions en perfecte estat tècnic i normatiu, i assegurant la correcta definició tècnica per a la contractació pública d'obres i serveis.


Quines seran les teves funcions?

* Operativa Diària i Manteniment:

o Supervisar l'estat dels edificis per garantir els indicadors de confort (clima, qualitat de l'aire, il·luminació).

o Gestionar i coordinar els proveïdors de serveis externs: neteja, electricitat, climatització, ascensors, jardineria, etc.

o Controlar l'execució dels treballs de manteniment (preventiu i correctiu) i gestionar les incidències diàries.

o Supervisar la documentació CAE (Coordinació d'Activitats Empresarials) dels tècnics externs.



* Gestió d'Espais i Adequació:

o Coordinar la distribució dels espais de treball i gestionar els moviments internes.

o Gestionar l'inventari, l'homologació i la compra de mobiliari.

o Realitzar auditories periòdiques de l'estat dels espais per proposar millores.



* Projectes Tècnics i Licitacions Públiques:

o Redactar projectes tècnics i memòries per a reformes i adequacions d'espais, incloent-hi l'elaboració de plànols i amidaments detallats per definir l'abast de l'obra.

o Preparar la documentació tècnica per a licitacions públiques: Elaborar els Plecs de Prescripcions Tècniques (PPT) tant per a contractes d'obres com per a contractes de serveis (manteniment, neteja, seguretat), assegurant la qualitat i precisió tècnica.

o Realitzar el seguiment tècnic i econòmic de les obres adjudicades, actuant com a cap de projecte fins a la recepció final.



* Sostenibilitat i Eficiència Energètica:

o Monitorar els consums energètics i aplicar mesures d'optimització en climatització i il·luminació.

o Definir criteris d'eficiència energètica en els plecs de renovació d'equips i instal·lacions.



* Seguretat i Normativa:

o Supervisar els serveis de seguretat física i mantenir actualitzats els plans d'emergència.

o Assegurar el manteniment tècnic normatiu de les instal·lacions (ascensors, PCI, baixa tensió).





Es farà una contractació laboral indefinida, a jornada completa i amb previsió d'incorporació el gener de 2026.


La seu de referència física serà el Campus UOC, situat a Rambla del Poblenou, 154-156, de Barcelona. No obstant, a la UOC treballem amb un model de treball obert que combina el teletreball amb la presencialitat, segons necessitats organitzatives i naturalesa de les tasques.


Som una universitat pionera i referent en e-learning. Nativa digital, global i amb mandat públic. Fa 30 anys que oferim formació en línia acreditada i de qualitat i aspirem a desenvolupar el talent de les persones al llarg de la vida. Fem recerca amb vocació transformadora per generar impacte social.


En la UOC no som tots iguals. I aquest és el nostre gran avantatge. Les diferències en què som, en les nostres experiències i les nostres idees ens fan més forts. Volem incorporar el millor talent, veient per la igualtat d'oportunitats sense tenir en compte raons de gènere, edat, ètnia o religió, orientació sexual o qualsevol altra condició física, personal o social aliena a les condicions de mèrit i capacitat. En aquest sentit, estem compromesos a valorar els ajustos raonables que necessiti cada candidat/a per a postular a l’oferta. Si presenti necessitat d’adaptacions per a qualsevol fase del procés de selecció pots contactar amb nosaltres mitjançant la bústia selecció@uoc.edu.


Els processos de selecció de la UOC es basen en els principis OTM-R: obert, transparent i basat en el mèrit.


Quins beneficis tindràs?

* T’incorporaràs a una organització amb un model de treball obert que combina el teletreball amb la presencialitat.

* Treballaràs en un entorn en què les persones tenen igualtat d'oportunitats, de participació, d'accés a recursos i d'accés a persones, amb independència de la seva localització i de la quantitat de teletreball que fan.

* Disposaràs de l’equipament informàtic i ergonòmic necessari per treballar des de casa i a les seus de la UOC.

* Podràs d’adherir-te a un Pla de Compensació Flexible amb avantatges fiscals.

* Participaràs en formacions per al teu desenvolupament professional.

* Gaudiràs de la tarda lliure dels divendres.

* Gaudiràs de 24 dies de vacances laborals, 9 dies de lliure disposició i 4 festius propis de la UOC.

* Possibilitat de dur a terme jornada intensiva de 35 hores setmanals, durant l’estiu, depenent de les necessitats organitzatives.

* Gaudiràs de diferents beneficis relacionats amb el benestar, com ara activitats saludables, servei mèdic, servei de fisioteràpia, avaluació i adaptació del lloc de treball si es considera necessari, entre d’altres.

* Enginyeria Tècnica Industrial, Arquitectura Tècnica o Grau en Edificació.

* Valorable formació en Facility Management.

* Experiència de 3 a 6 anys en oficina tècnica, gestió d'edificis o manteniment.

* Imprescindible experiència redactant documentació tècnica: memòries, amidaments, pressupostos i plecs tècnics.

* Habituat/da a treballar amb eines de disseny i gestió (AutoCAD, Presto/TCQ, Excel, GMAO).

* Capacitat Tècnica i de Redacció: Rigor en la definició d'amidaments i plecs per evitar desviacions pressupostàries.

* Orientació a Resultats: Capacitat per portar un projecte des del paper (amidament) fins a la realitat (obra acabada).

* Treball en equip i Coordinació: Habilitat per gestionar industrials i col·laborar amb els departaments interns.

* Experiència prèvia amb la Llei de Contractes del Sector Públic (LCSP) o preparant licitacions.



Per poder participar en el procés de selecció, cal registrar-se com a candidat/a a l'espai Uneix-te al nostre equip, al portal www.uoc.edu i, una vegada donat d'alta, i dins de l'espai de candidat/a, presentar la sol·licitud.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Coordinador/Coornidora tècnic/a d’Infraestructures (Facility Manager)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar