Responsabilitats
- Fer de portaveu del servei amb els tècnics referents d'infància en qüestions documentals d'els / les nois / as.
- Traspassar i coordinar la informació documental rellevant en l'Equip Educatiu i Direcció
- Escanejar i arxivar en l'expedient digital
- Recollir, en el registre de seguiment, la informació documental i tot el relacionat amb els objectius de l'àmbit jurídic.
- Dur a terme la gestió del canvi de CAP i de padró quan els i les adolescents ingressin o es desinternen.
- Participar en la redacció i avaluació de la memòria anual.
- Participar de les REE i en les reunions d'organismes externs que estiguin relacionats amb gestió documental i, en aquelles que pugui ser convocat / per la Direcció del PIL
- Realitzar la sol
- licitud de compra i de les despeses derivades dels tràmits documentals.
- Acompanyar als i les adolescents i / o joves que ho necessitin en la tramitació de documentació.
- Fer costat a els / les referents en tots aquells aspectes que la Direcció els derivi.
- Organitzar i realitzar dues visites mensuals a cada PIL, la resta de dies treballarà en les gestions documentals dels nois i noies i situat / a en un dels PILS on tingui el despatx de manera presencial Disponibilitat de vehicle. català (parlat Superior, escrit Superior), espanyol (parlat Superior, escrt Superior)
#J-18808-Ljbffr