T´agradaria treballar en una empresa referent en el sector industrial? Tens experiència en magatzem i atenció al client?
Si és així, aquesta és la teva oportunitat!
Una empresa especilitzada en la distribució de subministraments i solucions tècniques per a professionals del sector industrial, està buscant incorporar un/a Operari/ària de Subministraments per a la seva botiga de Vic. La persona seleccionada realitzarà tasques tant de magatzem com l´atenció directa a clients.
Quines seran les teves funcions principals?
- Atenció i venda a clients.
- Recepció i ubicació de materials de proveïdors al magatzem.
- Preparació de comandes i albarans per a lliurement a clients.
- Control de certificats de materials.
- Càrrega i descàrrega de mercaderia amb carretilla.
Requisits:
- Carnet de carretilla frontal i retràctil.
- Carnet de carretilla elevadora.
- Formació mínima: CFGM (o experiència equivalent a 1 any en lloc similar).
- Coneixements de català i castellà.
- Persona responsable, amb iniciativa i capacitat de treball en equip.
Què oferim?
- Contracte estable i directe per empresa.
- Formació interna.
- Entorn de treball dinàmic i orientat al client.
- Horari partit de dilluns a divendres fins les 17:30h.
- Salari a negociar en funció de l´experiència.
Si creus que encaixes en el perfil, inscriu-te! Oferta de treball a la comarca Osona