Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Solo quedan 15h: jefe de obra

Jerez de la Frontera
buscojobs España
Encargado de obra
Publicada el Publicado hace 20 hr horas
Descripción

ANUNCI COESTEM REVITALITZANT EL SECTOR I VOLEM QUE T'UNEIXIS! A MÉS, T'AJUDAREM A REVALORITZAR LA TEVA CARRERA. UNEIX-TE AL NOSTRE EQUIP!

A Beta Conkret tenim nous projectes on podries aportar el teu talent. Estem buscant talent com el teu! Si tens passió per la construcció i busques un lloc on el teu talent sigui valorat, t'estem buscant!

A BETA CONKRET, S.A. ens dediquem a crear projectes innovadors i de qualitat, i volem que formis part del nostre equip.

Responsabilitats:
* Gestió de la producció d'obra, tant a nivell econòmic com de planificació. Realització d'estudi previ, negociació i contractació, seguiment del compliment de l'obra, certificacions, etc.
* Contacte directe amb propietat, direcció facultativa i d'execució, sota assessorament i suport del cap de grup.
* Supervisar i coordinar totes les activitats a l'obra, garantint el compliment de terminis, costos i qualitat.
* Coordinar els equips de treball, incloent-hi contractistes, subcontractistes i personal de l'obra.
* Assegurar que es compleixin totes les normatives de seguretat i salut a la feina, gestionant els procediments de seguretat en obra.
* Realitzar la planificació i programació de les activitats, assegurant la disponibilitat de recursos materials, humans i equips necessaris.
* Controlar els costos del projecte i assegurar que s'ajustin als pressupostos establerts.
* Gestionar la qualitat de l'execució de l'obra i assegurar que tots els treballs es facin segons les especificacions del projecte.
* Col·laborar amb el departament de compres per a l’adquisició de materials i equips necessaris per a l’execució de l’obra.
* Gestionar la relació amb els clients, arquitectes, enginyers i altres professionals involucrats al projecte.
Requisits:
* Títol universitari en Arquitectura Tècnica, Enginyeria o afins.
* Mínim 5 anys d'experiència com a cap d'obra, preferentment en projectes residencials.
* Coneixement de normatives de seguretat en la construcció i el control de qualitat.
* Capacitat per liderar equips i coordinar múltiples activitats.
* Experiència en gestió de pressupostos, costos i planificació d'obres.
* Excel·lents habilitats de comunicació, organització i resolució de problemes.
* Coneixements en programari de gestió d'obres (MS Project, AutoCAD, Presto, etc.).
* Capacitat per treballar sota pressió i complir terminis.
* Disponibilitat per treballar en obra i desplaçar-se segons calgui.
Oferim:
* Salari competitiu segons l’experiència.
* Vehicle de feina.
* Estabilitat laboral i possibilitat de desenvolupament professional.
* Projectes desafiadors i variats.
* Oportunitat de treballar en projectes d'alt impacte i en constant creixement.
* Bon ambient de treball i equip dinàmic.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Jefe/a de obra - energía solar fotovoltaica (h/m/x) (expatriación a chile)
Jerez de la Frontera
ManpowerGroup
Encargado de obra
Oferta cercana
Encargado/a de obra civil
Jerez de la Frontera
Rover Grupo
Encargado de obra
Oferta cercana
Jefe de obra
Jerez de la Frontera
Covertia Envolventes, S.A.
Encargado de obra
Ofertas cercanas
Empleo Construcción de edificio en Jerez de la Frontera
Empleo Jerez de la Frontera
Empleo Provincia de Cádiz
Empleo Andalucía
Inicio > Empleo > Empleo Construcción de edificio > Empleo Encargado de obra > Empleo Encargado de obra en Jerez de la Frontera > Solo Quedan 15H: Jefe De Obra

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar