 
        
        Descripció 
Des d'AXXON estem seleccionant, per a una empresa del sector moda i calçat ubicada a la rodalia de Girona, especialitzada en la venda online i atenció al client, un/a: 
CUSTOMER SERVICE ONLINE (H/D) 
Formaràs part de l'equip de Customer Service, depenent directament del departament online, sent el punt de contacte entre la marca i els clients/es. 
La teva aportació serà clau per garantir una experiència d'atenció al client excel·lent, resolent consultes, incidències i contribuint a la fidelització i satisfacció dels clients. 
Funcions 
Atenció online a clients/es i a les botigues pròpies a través de Slack, proporcionant informació de producte, polítiques de consum i altres consultes. 
Gestió de consultes i resolució d'incidències a través dels diferents canals de venda i contacte. 
Suport i assistència al client durant tot el procés de compra. 
Generació de vendes de manera proactiva des del servei d'atenció. 
Gestió de devolucions online procedents del canal B2C. 
Atenció a xarxes socials: respostes a comentaris i consultes. 
Es ofereix 
Incorporació inicial de 3 mesos per ETT i posterior incorporació per empresa. 
Retribució inicial d'entre ****** i ****** ¤ BA + variable. 
Horari de tardes de dilluns a divendres de 14:*****h a 21:*****h i dissabtes 5h a la tarda en remot. 
Bon ambient de treball i formació inicial a càrrec de l'empresa. 
Experiència 
Es valorarà experiència prèvia en posició similar d'atenció al client, preferiblement online. 
Habilitats 
Domini de català, castellà i anglès; es valorarà coneixement d'altres idiomes com el francès. 
Excel·lents habilitats de comunicació. 
Bona organització i gestió del temps, amb capacitat per treballar amb múltiples inputs simultanis. 
Coneixements i experiència amb eines com Magento, Shopify, Zendesk, Gorgias, Oct8ne o similars. 
#J-*****-Ljbffr