Des de Paul Marlex, estem col·laborant amb una important empresa internacional del sector químic ubicada a la Garrotxa i que actualment es troba seleccionant una persona pel departament de Logística Interna.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència de la direcció de la planta, la persona seleccionada s’ocuparà de les següents tasques:
- Planificar i programar la producció, assegurant la disponibilitat de materials i recursos, i coordinant la demanda amb la capacitat productiva dels diferents departaments.
- Supervisar i optimitzar els processos logístics i la gestió d’inventaris per garantir un flux eficient de materials i productes, evitant ruptures o excés d’estoc.
- Col·laborar amb la resta d’equips de la planta per assegurar que la producció es realitza amb la qualitat adequada i en el temps establert.
- Gestionar la subcontractació i les compres, assegurant la qualitat i puntualitat dels proveïdors.
- Participar en projectes de millora de processos i digitalització de la planta.
- Analitzar i reportar indicadors clau de rendiment (KPI) relacionats amb la planificació i la logística, proposant accions de millora contínua.
Què s’ofereix?
- Formar part d’una consolidada i reconeguda empresa del sector
- Treballar en un bon ambient de treball sólido, organitzat i rigorós
- Possibilitat de desenvolupar un rol dinàmic i de responsabilitat
- Jornada completa de dilluns a divendres
- Pla de carrera estipulat dins l’empresa
- Salari competitiu en funció de l’experiència aportada i beneficis socials
Ets el/la candidat/a ideal si...
- Tens experiència mínima de 2 anys en un lloc de treball similar
- Tens habilitats comunicatives i ets una persona rigorosa i organitzada
- Valorable un bon nivell d’anglès oral i escrit
- Disposes de formació universitària en Gestió de l’Empresa, en Química, Enginyeria Industrial o similar
- Resideixes a la comarca de la Garrotxa o rodalia