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Hollister - key lead, gran via 2

Hospitalet de Llobregat
Hollister Co. Stores
12.500 € al mes
Publicada el 1 noviembre
Descripción

Overview

Job Description

El Rol

El Key Lead es responsable de que todos los clientes reciban una experiencia de calidad en la tienda. Lo hace actuando como supervisor de sala, brindando orientación y formación a los asociados de la marca, asegurándose de que las operaciones de tienda sean desarrolladas de forma efectiva. También forma parte del equipo de liderazgo de la tienda, siendo responsable de impulsar el rendimiento a través de la mejor experiencia al cliente y la consecución de objetivos diarios por parte de todo el equipo.

The Job

The Key Lead is responsible for ensuring all customers receive quality in-store experience. They do this by acting as the Floor Supervisor, providing guidance and coaching to Brand Reps and Stock Associates ensuring store operations are running effectively. The Key Lead is part of the store leadership team, responsible for driving store performance on the floor through customer experience and team achievement of daily sales.

What it Takes

Education- High School Diploma / G.E.D. equivalent preferred

Retail Experience- At least 1 year of retail experience is preferred

Supervisor / Managerial Experience- No supervisory / management experience is required

CEFR B2 Fluency in English & Spanish, required

Customer Focus

Communication

Interpersonal Interaction

Fashion Trend Knowledge

Outgoing

Assertiveness

Adaptability / Flexibility & Stress Tolerance Poise & Ambition

Multi-Tasking

Applied Learning

Work Ethic

Omni Channel Services


What You’ll Do

* Product Knowledge & Brand Awareness
* Business Understanding
* Proactive Thinking
* Attention to Detail
* Register / Point of Sales use
* Asset Protection
* Visual Displays
* System Skills
* Work Schedule Requirements: Availability Schedule will vary weekly but should expect to work at least 20-25 hours per week. Required availability on Saturdays and Sundays as well as certain holidays. In addition, during peak timeframes, hours will increase to support the needs of the business.


Qualifications

* Educación mínima secundaria (E.S.O)
* Experiencia de al menos 1 año en Retail es recomendada
* CEFR B2 Fluidez en inglés & español, requerida
* No es necesario experiencia previa en un rol de responsabilidad
* Enfoque principal en la atención al cliente
* Conocimiento de tendencias
* Capacidad de comunicación
* Asertividad
* Flexibilidad y adaptabilidad
* Ética professional
* Multitarea
* Conocimiento y aprendizaje aplicado


What it Takes (continued)

* What You’ll Get
* Education- High School Diploma / G.E.D. equivalent preferred
* Retail Experience- At least 1 year of retail experience is preferred
* Supervisor / Managerial Experience- No supervisory / management experience is required
* CEFR B2 Fluency in English & Spanish, required
* Customer Focus
* Communication
* Interpersonal Interaction
* Fashion Trend Knowledge
* Outgoing
* Assertiveness
* Adaptability / Flexibility & Stress Tolerance Poise & Ambition
* Multi-Tasking
* Applied Learning
* Work Ethic
* Omni Channel Services


Benefits

Beneficios

Siendo asociado en Abercrombie & Fitch (A&F Co.) te podrás beneficiar de una gran variedad de programas diseñados especialmente para encajar contigo y tu estilo de vida. A&F está comprometido con proporcionar beneficios sencillos, competitivos y comprensivos que estén alineados con la cultura y valores de la Compañía, pero aún más importante, ¡contigo!

También contamos con un plan de incentivos para premiar el compromiso de nuestros asociados para sacar adelante nuestro negocio :

Programa de Incentivos Trimestrales

Descuento para empleados

Horario Flexible

Oportunidad de crecimiento profesional dentro de la compañía

Oportunidad de ser un brand affiliate

Formación y desarrollo

Formar parte de un equipo que celebrará ser TÚ MISMO.

What You’ll Get

As an Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) associate, you’ll be eligible to participate in a variety of benefit programs designed to fit you and your lifestyle. A&F is committed to providing simple, competitive, and comprehensive benefits that align with our Company’s culture and values, but most importantly – with you!

We also provide competitive incentives to reward the commitment our associates have for moving our global business forward :

Quarterly Sales Incentive Bonus

Merchandise Discount

Flexible Schedule

Opportunities for Career Advancement

Opportunity to Become a Brand Affiliate

Training and Development

A Global Team of People Who’ll Celebrate you for Being YOU

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Cualquier oferta para este puesto podría estar sujeta y condicionada a que el solicitante realice los trámites de visado de trabajo aplicables. La empresa podría ponerse en contacto para informarle de los documentos que deberá aportar.

Abercrombie & Fitch Co. Es una compañía con igualdad de oportunidades

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Any job offers for this role could be subject to and conditional upon the applicant carrying out applicable work visa formalities. You could be contacted by the company to find out which documents you will need to provide.

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#J-18808-Ljbffr

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