Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a auxiliar administratiu/va pel departament d'atenció al client d'una empresa del sector de les arts gràfiques ubicada a Manresa.
Les tasques a realitzar seran:
* Atenció i gestió de les consultes dels clients.
* Suport administratiu.
* Ús d’eines informàtiques per a la gestió de dades i comunicacions.
* Coordinació amb altres departaments interns.
Oferim:
* Feina fiable: Contracte inicial de 3 mesos a través d'ETT i posterior incorporació a empresa.
* Horari fix: Dilluns a dijous: 8:00 – 13:00 i 15:00 – 18:00 i divendres: 7:30 – 15:00.
* Sou segons vàlua.
* Entorn de treball agradable i professional.
* Coneixements bàsics d’eines ofimàtiques.
* Es valorarà coneixement de SAP BO.
* Capacitat de comunicació i orientació al client.
* Indispensable català i castellà parlats i escrits.