Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Controller i gestió econòmica projectes socials
Funcions i requisits de la vacant Controller i gestió econòmica projectes socials
Important entitat del tercer sector, ubicada a Barcelona, precisa incorporar un/a:
CONTROLLER I GESTIÓ ECONÒMICA DE PROJECTES SOCIALS
Les seves funcions es centraran en:
-Coordinar, promoure i donar el suport a les Entitats sòcies per implantar el Programa de Conciliació Familiar i d'Estades Comunitàries, conjuntament amb les Administracions Públiques.
-Supervisar la planificació, el seguiment i l'avaluació del Programa de Conciliació Familiar i d'Estades Comunitàries executat.
-Gestionar el Programa tenint cura de la justificació dels mitjans humans de les Entitats Executants.
-Controller del Programa tenint cura de l'administració de mitjans tècnics (CRM, TEAMs, etc.) de la organització i de Seguiment pressupostari de les Entitats Executants:
-Planificació, definició d'objectius i seguiment regular dels mateixos amb el Coordinador Tècnic.
-Organització de l'agenda del Programa.
-Control i Seguiment pressupostari del Programa amb la Coordinadora Financera.
-Coordinació amb el tècnic de suport del Programa de Conciliació Familiar.
-Control i Seguiment de les dades introduïdes al CRM.
-Suport puntual als Professionals de la organització en el desenvolupament d'activitats relacionades al Programa (Jornades, accions reivindicatives, tallers, etc.).
Requisits
-Formació: Econòmiques, ADE, Empresarials o similar.
-Experiència mínima de 2 anys en tasques similars.
-Es valorarà coneixement en el camp de la Gestió de Projectes; seguiments pressupostaris i finançament; coneixements analítics; justificacions econòmiques de les subvencions, etc.
-Ofimàtica nivell avançat.
S'ofereix:
-Incorporació immediata.
-Contracte indefinit.
-35 hores setmanals.
-Horari de dilluns a dijous de 9 a 14 i de 15 a 17:30h, divendres de 9 a 14h.
-25.000 € bruts anuals.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
-Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
-Experiència mínima de 2 anys en tasques similars.
Nivell d'experiència
Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca La Selva
Central Receptora d'Alarmes. Instal.lacions i Manteniment de Sistema de Seguretat e Incendi.
Comarca Gironès
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d...
Província Girona
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca Baix Empordà
Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya.Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a tra...
Comarca Vallès Oriental
#J-18808-Ljbffr